Voi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanna

Vieras
Taidan olla ihastunut kaverini mieheen (joka on myös kaverini). Vaikka itsekin olen varattu.

Huomasin tämän, kun he alkoivat seurustelemaan. Sitä ennen en ollut mieheen ihastunut. Pidin hänestä kyllä kovasti ja tykkäsin viettää aikaa hänen seurassaan.

Jännintä on, että mies flirttailee mulle (laittaa kätensä pepulleni ohimennen, katsoo pitkään silmiin ym.). Itse en ole näihin eleisiin vastannut. Noh, ehkä lähtenyt mukaan pitkiin katseisiin mutta ei muuta...

Mitä mä teen?! Tuntuu hölmöltä..

Odotan vaan että ihastus menee ohi. Toivottavasti menee pian! Aaaaargght...

kyllä mä täällä olen huomannut stadissa että noi citykanit on aika nokkelia, mutta en mä uskonut, että ne osaa nettiä käyttää ja vielä näppistä käyttää. Oho.

No hui! Laittaa kätensä sun pepulle, vaikka et ole eleisiin vastannut ja olette varattuja kummatkin! Mä arvelen, että jos omalle kohdalle sattuisi, niin tuon peppuepisodin jälkeen ihastus loppuisi seinään! :headwall: (Vaan pirustako sitä voi tietää... )

Sano suoraan kaverisi miehelle, jos et halua jatkaa leikkiä! Älä sekoita muita ihmisiä, esimerkiksi omaa miestäsi, juttuun mukaan! Jos kaverisi mies on täyspäinen, hän uskoo sun puhetta! Ellei ole täyspäinen, tee päätelmäsi...

maltti on valttia... onneks mulla ei ole ollu mtn tollasta. enkä kyllä lähtis mun frendien vaimojen perseitä taputtelemaankaan. joku tolkkuhan se pitää olla talkkunan syönnissäkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voihan:
Voihan halut. Onko miehesi myös tämän toisen miehen "kaveri"? Kauan olet ollut miehesi kanssa? Minkä ikäinen olet?

kiinnostais vain tietää....

Juu ollaan kaikki samaa kaveripiiriä...

Voi elämä... kuka oikeesti voi tehdä kaverin vaimolle noin... tai tietty jos on joku "vapaa" avio/avoliitto. Olis varmaan kiva jos oma miehes taputtelis kaveris takapuolta.

Mieti vähän, missä vaihees tollanen kannattais poikkasta. Ellei omaa suhdetta halua totaalisesti tuhota.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki tietty omalla tavalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voihan:
Voihan halut. Onko miehesi myös tämän toisen miehen "kaveri"? Kauan olet ollut miehesi kanssa? Minkä ikäinen olet?

kiinnostais vain tietää....

Juu ollaan kaikki samaa kaveripiiriä...

Voi elämä... kuka oikeesti voi tehdä kaverin vaimolle noin... tai tietty jos on joku "vapaa" avio/avoliitto. Olis varmaan kiva jos oma miehes taputtelis kaveris takapuolta.

Mieti vähän, missä vaihees tollanen kannattais poikkasta. Ellei omaa suhdetta halua totaalisesti tuhota.

I know, I know...

ÄLÄ EDES KUVITTELE! Jos olisit minun kaveri ja saisin vihiä, olisit ENTINEN kaveri todellakin! miehet ajattelee munallaan aika usein ja naisten on mpidettävä kuri ja laki maassa.... JA VARATTUIHIN MIEHIIN EI KAJOTA!!!! taivottavasti kaikki maailman pikkuhutsut sen tajuais...mies voi jättää naisensa ENSIN ja asia on sitten eri...mutta varattuun mieheen koskeva/katsova nainen on HUONO!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ÄLÄ EDES KUVITTELE! Jos olisit minun kaveri ja saisin vihiä, olisit ENTINEN kaveri todellakin! miehet ajattelee munallaan aika usein ja naisten on mpidettävä kuri ja laki maassa.... JA VARATTUIHIN MIEHIIN EI KAJOTA!!!! taivottavasti kaikki maailman pikkuhutsut sen tajuais...mies voi jättää naisensa ENSIN ja asia on sitten eri...mutta varattuun mieheen koskeva/katsova nainen on HUONO!!!!!

Miehet ei ajattele munalla yhtään sen enempää ku naiset munakennolla.

Yhteistyössä