voi eih!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miamaria

Vieras
mun tuttavani saa kolmannen lapsen 20vuotta vanhemman ukonkans jolla on jo ennestään 2 lasta. ne asuu sellasessa talossa mikä on niin homeessa kun voi olla. ukko haasaa kaikki rahat johkin mökkeihin mitä rakentaa ja kerää romua,mutta ei voi laittaa kämppää kuntoon. talo on muutenkin pieni,siellä on 2 normaalikokoista makuuhuonetta ja sit jotain pieniä komeroita. ne polttaa sisällä ketjussa ja juo lastenaikana. mua niin säälittää ne lapset,pelkään niiden terveyden puolesta. tää isukki ei suostunut antaan kissaa pois kun nuorimmalla pojalla todettiin kissa allergia. kissa kun oli esikoisen lemmikki ja poika jo nyt 19 vuotias...sillon tais olla 16v. vieläkin kissa ja poika samassa asunnossa. äiti taas polttaa ja samaan aikaan vauvat ollu tissillä. vetää viinaa vaikka oman siskon lapsi ollut hoidossa. kumpikaan ei käy töissä,aina kotona. lapset onneksi käy tarhassa,tai ainakin kävivät. hyvä hetkeksi päästä pois. ymmärrän kyllä miksi tehdä lapsia,mutta lapsille pitäisi antaa terveet kasvuolosuhteet. en halua omaa lastani sinne viedä enää,vaikka ovatkin kummeja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:16 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:15 NuoriAikuinen kirjoitti:
Miksi et käytä lauseen alussa isoa kirjainta? :whistle:

Siksiköhän hengästyin lukiessani?

Voi olla, mun luetun ymmärtäminen ainakin kärsii tollasesta pötkökirjoittamisesta (enkä edes häpeä myöntää sitä), isot alkukirjaimet ja kappalejaot kunniaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:28 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:16 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 00:15 NuoriAikuinen kirjoitti:
Miksi et käytä lauseen alussa isoa kirjainta? :whistle:

Siksiköhän hengästyin lukiessani?

Voi olla, mun luetun ymmärtäminen ainakin kärsii tollasesta pötkökirjoittamisesta (enkä edes häpeä myöntää sitä), isot alkukirjaimet ja kappalejaot kunniaan!

Tätä mieltä myös allekirjoittanut!