voi elämä että mä oon taas NNNNNIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNN täynnä tuota miestä ja temppuilua!

01.05.2007
357
0
16
Jurottaa, murahtelee, äyskii ja komentaa. käskyttää (minun) lapsiani, keksii ihan outoja pilkun viilaus juttuja, ei peseydy tai vaihda vaatteitaan, ei siivoa sotkujaan mut taas vaatii sitä toisilta.

sit jos ärisee vastaan, ärisee yhä enempi. joten pysyn hiljaa ja perästä menen ja korjaan herran levällään jättämät tavarat ja siivoan sotkut.

miks sillä on niin vaikeeta? miks se ei vois käyttäyä joskus viikollakin ihan niinku normaalit ihmiset? jos vaik jotain on sovittu ni se on ku ei ois koskaan koko asiasta kuullukkaan vaikka itte osallistu keskusteluun!!!!!!!!!!!

mä oon niin täynnä tätä.... :headwall: :headwall: :headwall:

tulevaisuutta pitäis ratkaista ens viikolla et ostammeko tätä asuntoa mut mites tuon jurisijan kans keskustelet...et sit mitenkään! ja en siis edes tiedä haluaisinko ihan oikeesti asua loppuelämääni tuollasen kans.... :(

Miten viitsit katsella tuollaista? Miehesi käyttäytyy kuin kiukutteleva pikku lapsi ja sinä kuin hänen äitinsä. Kannattaisiko keskustella asiasta ja jos muutosta ei tule, niin mieti kannattaako?

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Jurottaa, murahtelee, äyskii ja komentaa. käskyttää (minun) lapsiani, keksii ihan outoja pilkun viilaus juttuja, ei peseydy tai vaihda vaatteitaan, ei siivoa sotkujaan mut taas vaatii sitä toisilta.

sit jos ärisee vastaan, ärisee yhä enempi. joten pysyn hiljaa ja perästä menen ja korjaan herran levällään jättämät tavarat ja siivoan sotkut.

miks sillä on niin vaikeeta? miks se ei vois käyttäyä joskus viikollakin ihan niinku normaalit ihmiset? jos vaik jotain on sovittu ni se on ku ei ois koskaan koko asiasta kuullukkaan vaikka itte osallistu keskusteluun!!!!!!!!!!!

mä oon niin täynnä tätä.... :headwall: :headwall: :headwall:

tulevaisuutta pitäis ratkaista ens viikolla et ostammeko tätä asuntoa mut mites tuon jurisijan kans keskustelet...et sit mitenkään! ja en siis edes tiedä haluaisinko ihan oikeesti asua loppuelämääni tuollasen kans.... :(

olen moneen kertaan ollu valmis lyömään hanskat tiskiin. mut sit aina tulee se et miten mie siitä ihan oikeesti eroon pääsen? se ei suostu muuttaamaan pois (on sanonu) ja mie en sit yksin pärjää lasten kans kun on vuorotyö. sitä paitsi mulle ei jäis yhtään mitään tavaraa, miten voi aloittaa elämäänsä jos ei ole yhtään mitään?

olen moneen kertaan ollu valmis lyömään hanskat tiskiin. mut sit aina tulee se et miten mie siitä ihan oikeesti eroon pääsen? se ei suostu muuttaamaan pois (on sanonu) ja mie en sit yksin pärjää lasten kans kun on vuorotyö. sitä paitsi mulle ei jäis yhtään mitään tavaraa, miten voi aloittaa elämäänsä jos ei ole yhtään mitään?

se ei ole noin vaikeeta miltä se susta tuntuu nyt,eroaminen siis.oletkohan "hieman"alistettu kun sinulta ei löydy äyskiää hänelle takaisin ja et muka pärjää ilman häntä?pyh!ei silti erota tietenkään tarvitse että saa kiukku pussin koulutettua:)sanot vaan ääneen mitä haluat ja sanot sen kovaa ja niin että miehesi uskoo että olet tosissas etkä vaan nalkuta vaikka siitä tulisi kamala riita,älä anna periksi!suhteesta pitää löytyä molemmin puolinen kunnioitus,ei ole oikein että joudut siivoamaan miehesi jälkiä jne ja hän ei tee mitään!

On kai moni huonommassakin tilanteessa eronnut. ja hyvin pärjännyt. Eli menoks vaan, jos oikeasti erota haluat.

älä nyt vaan sitte mitää huushollia osta.,jos et kerran pysty eroa hakemaan.ja tyhjän päältä on helppo alkaa rakentamaan mieleistään elämään..en tiedä,mut koita ny jotaki tehdä elämällesi.

Yhteistyössä