Hän halus hiukset pystyyn ja minä laitoin sitte vähän muotovaahtoo (kyse siis pojasta).
Tää ihasteli ensin tuotosta peilistä ja hetken päästä sitte alkoi pohtimaan... että mitä se muotovaahto oikeen on.
No äiti siinä selittää olevinaan fiksuna,että muotovaahdolla saa hiukset pystyyn...
Tää siinä hetken hiljaa ja kysyy,että "onko puissakin muotovaahtoo ku ne on pystyssä?"
No minä että "no ei oo muotovaahtoo puissa".
"No entäs sitte jos autoon laittaa muotovaahtoo, niin pysyykö sekin sitte pystyssä?"
Tässä vaiheessa jo nauratti, ja selitin että ei pysy, ku muotovaahto on vaan hiuksille. Vain hiukset pysyy sillä pystyssä.
Taas meni hetki ja kysyttiin: "Äiti missä se muotovaahto on?"
"No vessassa, mut siihen ei saa kyllä mennä sitte ite koskemaan..."
"Miksei muka?"
"Kun sitte sitä voi mennä vaikka suuhun, HYI HYI"
Pojan ilme oli lähinnä
"Meneekö hampaatki sitte pystyyn?
"
Nauratti
Tää ihasteli ensin tuotosta peilistä ja hetken päästä sitte alkoi pohtimaan... että mitä se muotovaahto oikeen on.
No äiti siinä selittää olevinaan fiksuna,että muotovaahdolla saa hiukset pystyyn...
Tää siinä hetken hiljaa ja kysyy,että "onko puissakin muotovaahtoo ku ne on pystyssä?"
No minä että "no ei oo muotovaahtoo puissa".
"No entäs sitte jos autoon laittaa muotovaahtoo, niin pysyykö sekin sitte pystyssä?"
Tässä vaiheessa jo nauratti, ja selitin että ei pysy, ku muotovaahto on vaan hiuksille. Vain hiukset pysyy sillä pystyssä.
Taas meni hetki ja kysyttiin: "Äiti missä se muotovaahto on?"
"No vessassa, mut siihen ei saa kyllä mennä sitte ite koskemaan..."
"Miksei muka?"
"Kun sitte sitä voi mennä vaikka suuhun, HYI HYI"
Pojan ilme oli lähinnä
Nauratti