Voi elämän kevät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketuttaa

Vieras
Mies on käyttäytynyt todella huonosti minua kohtaan, valehdellut, vittuillut, ärsyttänyt tahallaan. On kännissä niin apina kun vain voi ihminen olla. Eilen viimeksi suutuin niin että lähdin nukkumaan ja jätin hänet yksin napisemaan. Pyysi anteeksi aamuyöstä mutta sitten aamulla oli häipynyt baariin. Sieltä soitti niin itsevarmana että hän aikoo pitää minulle jonkun tiukan keskustelun tänään. Että minun pitää vähän ajatella mitä teen! Totesin että eilinenkin oli sitten varmaan ainoastaan minun vikani, yksinhän sitä onkin helppo tapella. Yllättävästi hän oli sitä mieltä että juuri näin oli, minun vikaanihan se kaikki sitten olikin.

Nauratti tuo "tiukka keskustelu". Ja mitäköhän sieltä sitten on tulossa??? Äijä on hakemassa itseluottamusta baarista. Selvinpäin en juuri häntä näe, kun viikollakin on oltava tukka enemmän tai vähemmän täynnä. Harmi vaan että on kännissä juuri tuo kusipäiden kuningas jonka vikaa ei ole mikään tässä maailmassa.
Alan todella tajuta miksi ei ole suksi luistanut aiemmissa suhteissa. Kuka tuollaista katselee? Ja jos meille nyt tulee ero, mikä on todellakin nyt mahdollista, hän kääntää asian niin että vika on minussa. Sitten voi baarissa kavereille sepostaa että voi voi kun oli v..mainen akka, en millään voinut enää seukata sen kanssa.

Antakaas ihmiset hyviä neuvoja miten käsittelen tuota miestä kun tulee sieltä baarista?? En haluaisi heti pärähtää, mutta uskon että hän tekee sen aika mahdottomaksi...
Mikä iskisi häntä "suoraan suoneen" ?

Anna sen nukkua känninsä pois...sitten on sinun vuorosi aloittaa se "kuuluisa" tiukka keskustelu.
Ota puheeksi mitä muuta hän elämältään haluaa kuin juopottelua?!
Mihin asteikkoon sinä siinä kuulut..en yleensä ole kovin hanakka neuvomaan ketään eroon, mutta eihän tuollaista jaksa!

Kyllä riidoissa pitäisi aina "laskea kymmeneen" ja rauhoittua. Ja tosiaankin känniläisen kanssa ei kannata räyhätä.

Voisit myös tehdä jotakin aivan sellaista mitä et ole harkinnutkaan, tee ruokaa ja siivoa vähän, laita kahvi tippumaan ja istu hymyillen pöydän viereen ja odota mitä tuleman pitää:) Kuuntele se "tiukka" keskustelu huumorilla.

Vommase kundin kamat rappuun, vaihda lukot äläkä vastaa enää puhelimeen. Eiköhän oo tarpeeksi tiukkaa että menee jakeluun oli tyyppi millanen umpiluupää hyvänsä. Sun tyhmyyttä on se että viittit edes kuvitella tolle vielä jotain puhuvasi. Mitä hiton väliä sillä on mitä joku onneton juopporetku sanoo kenellekään.

Jos on yhteinen kämppä, puhumattakaan, että olisi miehen nimissä, on vähän hankala heittää kamoja ulos ja vaihtaa lukkoja. Naiset tämän pienen hankaluuden mieluusti unohtavat neuvoja jaellessaan. Ainahan tosin voi itse lähteä, jos ei yhteiselo miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lukkoseppä:
Jos on yhteinen kämppä, puhumattakaan, että olisi miehen nimissä, on vähän hankala heittää kamoja ulos ja vaihtaa lukkoja. Naiset tämän pienen hankaluuden mieluusti unohtavat neuvoja jaellessaan. Ainahan tosin voi itse lähteä, jos ei yhteiselo miellytä.

No ei kait enää sellaisia huusholleja ole missä asunto on miehen nimissä yksin, ellei nyt sitten ole hänen perintöasuntonsa tai ennen naimisiinmenoa itsensä hankkima.

Just- alkoholistille kelpaa kaikki syyt mitkä vain johtavat baariin. Turha sitä on murehtia mitä kännikala kertoilee.. Kuulijoina kun ei ole kuin toisia alkoholisti naisia tai miehiä. Nehän kuuntelee ilmaisen juoman toivossa ihan mitä ja ketä vain.
Potki pihalle - johan tuo vanha viinakin haisee kilometrien päähän..
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei katsele tollasta pitkään jos ei muoto muutu..