voi enää pa**emmin mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma81

Jäsen
15.12.2004
292
0
16
Anteeks, mut potutus on suht'koht korkeella jo! Meillä on kyy liiterissä,toinen auto hajosi kösiin viime viikolla tien päällä ja eilen selvisi että siitä on hajonnu moottori... auto on 3VUOTTA VANHA!!!! eikä oo ajettu ku 90000km!!! voi pylly!!!! neitin hoitotäti on kipeenä! pohjosiin pitäisi lähtee parin viikon päästä, tai siis piti lähtee sillä autolla mikä hajosi että isä ois korjannu yhen lasin siitä mikä hajotettiin viime kesänä ja maalannu uusiksi ku joku samainen henkilä oli naarmuttanu koko kyljenki siinä ohi mennen,mutta en saanu tehä rikosilmoitusta,kun poliisit oli sitä mieltä että se olisi voinu mennä vahingossa rikki!!! Siis auton lasi tuhannen p**lun päreinä ja syvät naarmut kyljissä? ja mulla on raskaus alussa ja lekurilta terveiset oli ettei saa stressata!!! mitenköhän onnistuu? olkapäässä mulla on jännetupin tulehdus ja ensi viikolla pitäisi palata töihin ja siellä on semmonen älyvapaa henkilö, ettei toista voi olla.... niin raivostuttava ettei pien tosi! voi tsiisus... onneksi mies tulee tänään kotiin, vaikkakin yöllä, mutta kuitenki... onpa jotain mitä oottaa ja saan vähän helpotusta taas viikolopuksi... :/

No toivottavasti saat hiukan tästä tsemppiä. Eli nuo on materialistisia murheita. Tuntuvat tosi mitättömiltä...meillä on tyttö kehitysvammainen ja poika 4v. ei nyt puhu juurikaan selvää sanaa ja sitä tutkitaan. Mulla raastaa koko ajan sydäntä tieto siitä että eivät ole terveitä :ashamed: eivät ikinä mee eskariin ja siitä kouluun ja siitä työelämään,erusta perhettä jne. niin kuin muut lapset, eivät ikinä eivät eivät ikin-...lista on loputon. Voit uskoa että paljon mielummin ottaisin ongelmat jotka voi korjata rahalaa!!

Mä en halua tätä täällä sen paremmin ruopia sillä käyn juttelemassa ammatti-ihmisen kanssa viikottain. Kirjoitin vain jotta ymmärtäisit miten hyvin teillä sitten kuitenkin menee loppujenlopuksi vaikka kaikki tuntuukin kaatuvan niskaan :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:09 vieras kirjoitti:
No toivottavasti saat hiukan tästä tsemppiä. Eli nuo on materialistisia murheita. Tuntuvat tosi mitättömiltä...meillä on tyttö kehitysvammainen ja poika 4v. ei nyt puhu juurikaan selvää sanaa ja sitä tutkitaan. Mulla raastaa koko ajan sydäntä tieto siitä että eivät ole terveitä :ashamed: eivät ikinä mee eskariin ja siitä kouluun ja siitä työelämään,erusta perhettä jne. niin kuin muut lapset, eivät ikinä eivät eivät ikin-...lista on loputon. Voit uskoa että paljon mielummin ottaisin ongelmat jotka voi korjata rahalaa!!

Mä en halua tätä täällä sen paremmin ruopia sillä käyn juttelemassa ammatti-ihmisen kanssa viikottain. Kirjoitin vain jotta ymmärtäisit miten hyvin teillä sitten kuitenkin menee loppujenlopuksi vaikka kaikki tuntuukin kaatuvan niskaan :hug:

joo tiedän, että on suurempia... on sattunut niitä omallekin kohalle ja niist selvitty,mut vaan potuttaa ku tulee taas miljoona ongelmaa yhtä aikaa... ja ykskää rahareikä ei ole nyt tervetullut, ku on noita isompia menoja nyt

voimia molemille perheille vaikka ongelmat onkin erilaisia.ja ollaan tosiaan onnellisia että lapsemme saavat olla terveitä.ja sitä piti vielä vieraalta kysyä että onko lapsi muuten siis terve vaan että ei vaan puhu?ymmärtääkö kuitenki puhetta?toivottavasti lapsenne saa avun siihen ja uskotaan että alkaa puhumaan kuitenkin. :hug:

Yhteistyössä