Voi, että kun olisi varaa ostaa uudet kunnolliset rintaliivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nyt mulla on kahdet kalliit hyvät liivit, mutta toiset on jo siinä kunnossa ettei niitä oikein voi pitää. Toisista taas ompelin kolmannen kohdan umpeen mistä on kaarituki tullut läpi.

Mulla on sitten neljät halvemmat liivit, mutta ei ne tue kunnolla mun rintoja. Olisi pakko saada edes yhdet uudet kunnon liivit. Ne vain maksaa lähemmäs 100?. :/

Kuppikoko on niin iso, että ei niin vain löydy kunnon liivejä ja vielä edullisesti. Kyllä olisi helpompaa paljon pienempien rintojen kanssa. :/

Parhaat ikinä ovat Copeliat, jotka eivät maksa paljon. Ne on ne, missä kaarituki ei edes juuri tunnu läpi, tukevat t-paitaliivit, joita ei edes huomaa. Joskus Sokoksella sai parilla kympillä ja kaduttaa ettei tullut ostettua 10 paria silloin!

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Parhaat ikinä ovat Copeliat, jotka eivät maksa paljon. Ne on ne, missä kaarituki ei edes juuri tunnu läpi, tukevat t-paitaliivit, joita ei edes huomaa. Joskus Sokoksella sai parilla kympillä ja kaduttaa ettei tullut ostettua 10 paria silloin!

Anteeksi kun kysyn, mutta mikä sun kuppikoko on?

Mä en ole vielä mistään löytänyt kunnolla tukevia liivejä tällä kuppikoolla. Mitkä nuo copeliat on? Saako netistä tilattua koska ei täällä ole mitään Sokosta.

Jos on harvinainen koko, kannattaa koluta liivikauppojen alennuslaareja. Itse löysin poistolaatikosta viimeksi kolmet melkein satasen liivit, á 10 euroa. Se tuntui lottovoitolta.

Mutta tietenkään noita sattumuksia ei tapahdu silloin kun tarve olisi kiireellisin...

Ootko käynyt Change-liikkeessä? Heillä on isojakin kokoja ja maksavat 40-60e. Onhan nuokin kalliita, mutta myös laadukkaita. Itselläni myös iso kuppikoko, ja tuolta olen ostanut liivini viimeisen viiden vuoden ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Ootko käynyt Change-liikkeessä? Heillä on isojakin kokoja ja maksavat 40-60e. Onhan nuokin kalliita, mutta myös laadukkaita. Itselläni myös iso kuppikoko, ja tuolta olen ostanut liivini viimeisen viiden vuoden ajan.

No ei ole täällä tuotakaan liikettä enkä edes tiedä missä on lähin.

kuinka isot rinnat teillä on jotka ei löydä liivejä halvalla? toi on kyllätodella kurjaa. itse ostin eilen alesta 3kpl yhteensä 25e todella hyviä ja tukevia liivejä koko oli 80D

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kuinka isot rinnat teillä on jotka ei löydä liivejä halvalla? toi on kyllätodella kurjaa. itse ostin eilen alesta 3kpl yhteensä 25e todella hyviä ja tukevia liivejä koko oli 80D

Mulla on kuppikoko 80G. D-kuppi olisi paljon helpompi.

ostin changen alesta 25 euroa kappale liivit kokoa 75H, siellä on jopa isompia kuppikokoja.
toki aletangoista joutuu ottamaan erikoisempia värejä (mahdollisesti myös puuteria, en katso niitä itse) ja perusvärit löytyy 40 eurolla normaalihintaan.

Ja sitten halvoissa on usein olkaimet sellaset kapeat, isot utareet vaativat leveähköt olkaimet. Pakko ostaa kalliita ja kunnollisia alan liikkeistä.

75D onkin jo paljon hankalampi juttu ja kun se D ei edes riitä, niin turha hakea mistään Lindexiltä. Change on ainoa paikka, mistä saa kohtuuhintaisia.

Yhteistyössä