Voi että kun tuntu pahalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Mulla oli 40 kg ylipainoo, vielä on 20 kg, oon siis laihtunut 20 kg. Kaikki tutut on kehunut, et oletpa muuttunut, kuntosali on todellakin muokannut sun kroppaa, mutta silti katon itteeni alasti peilistä, että voooii.. sellua näkyy, vaikka kiinteytyny on, mutta mies tokas toisen kerran tossa et v.itun läski, kauhee oot.. nieleksin vaan. Repesin töissä itkuun, pomo huomasi, kysy mikä on, kerroin. Sano että älä välitä hyvä ihminen kun olet jo noin paljon pudottanut ja muuttunu, no joo, mutta rakas ihminen sanoo noin. Haukkuu läskiksi ja sitten ku laihduttaa ni sekään ei oo hyvä :(

Miksi, oi miksi olet ihmisen kanssa, joka ei arvosta sua?? Pelkäätkö niin paljon yksinoloa, että mieluummin pysyt paskassa suhteessa kuin olet yksin? Ja ihan sama, onko lapsia vai ei, lasten takia ei tarvitse tollaista jätkää katella!

Siis mies alotti tuon haukkumisen kun aloin liikkumaan ja syömään terveellisesti. Luulin että se olisi iloinen, kun itse syö terveellisesti ja liikkuu. Odotin että tsemppais, mutta ei.

[QUOTE="Minttu";26739485]Siis mies alotti tuon haukkumisen kun aloin liikkumaan ja syömään terveellisesti. Luulin että se olisi iloinen, kun itse syö terveellisesti ja liikkuu. Odotin että tsemppais, mutta ei.[/QUOTE]

Niin, miksi siis olet tuollaisen kanssa? Miksi et puolusta itseäsi?
Tsemppiä pudotukseen ja uuteen itsetuntoon.

[QUOTE="Minttu";26739485]Siis mies alotti tuon haukkumisen kun aloin liikkumaan ja syömään terveellisesti. Luulin että se olisi iloinen, kun itse syö terveellisesti ja liikkuu. Odotin että tsemppais, mutta ei.[/QUOTE]

Se on epävarma. Pelkää, että ottajia on enemmän jonossa, kun laihdut ja ettet sitten enää huolikaan häntä.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
[QUOTE="leppis";26739526]Se on epävarma. Pelkää, että ottajia on enemmän jonossa, kun laihdut ja ettet sitten enää huolikaan häntä.[/QUOTE]

Sekin voi olla.. Olen hänelle sanonut useinkin että rakastan häntä yli kaiken.. Se on myös ruvennut sanomaan nytten enemmän että rakastaa ja haukkuu kuitenkin läskiksi. Oon kerran porannut sille silmät punasena, että ymmärrätkö kuinka pahalta toi tuntuu, oon laihtunut jo aika paljon, jos haluan pienentyä lisää ni anna pienentyä.

Mun puoliso lipsautti, että odottaessaan mua kaupan pihassa, se kiinnitti huomiota mun kivaan kroppaan, kun astuin kaupan ovesta pihalle. Sitten se vasta hoksasi, että se olin minä. Sillä oli mielikuva entisestä, lihavammasta minusta. Kun tulin autoon, se murjaisi, että nythän sen täytyy alkaa tehdä jotain mun eteen, kun alan kelvata muillekin. Loukkaannuin kyllä, vaikka kai tuo sammakko oli muka kehu. Totta toinen puoli...

[QUOTE="leppis";26739526]Se on epävarma. Pelkää, että ottajia on enemmän jonossa, kun laihdut ja ettet sitten enää huolikaan häntä.[/QUOTE]

Mä luulen myös, että jotain tuollaista siinä on takana. Pelkoa jätetyksitulemisesta, huonommuuden tunnetta mikäli mieskin on ylipainoinen...

Älä ihmeessä anna tuolla tavalla kohdella itseäsi!!

[QUOTE="vieras";26739576]Mä luulen myös, että jotain tuollaista siinä on takana. Pelkoa jätetyksitulemisesta, huonommuuden tunnetta mikäli mieskin on ylipainoinen...

Älä ihmeessä anna tuolla tavalla kohdella itseäsi!![/QUOTE]

Siis mun mies oli jo tavatessaan urheilullinen. Nyrkkeilee ja käy salilla 4 krt vk.

Yhteistyössä