Voi että mä näin ihanaa unta mut silti... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Mulla on hieman paha mieli sen takia...
Siinä unessa mä olin lasten kanssa kotona ja vietettiin laiskaa aamua, eikä mun mies ollut kotona.
Hassua siitä unesta teki sen et mulla oli siinä kolme lasta, ja tää ylimääräinen oli nuorempi kuin mun esikoinen mut vanhempi kuin kuopus :D
Ja herranen aika tää lapsi -jumalattoman kaunis tyttö- oli niin suloinen ja herttainen. Tällä tytöllä oli vihreät silmät ja hieman tummempi tukka kuin mun esikoisella, muuten olivat tosi saman näköisiä :D
Mut kun heräsin niin mulla oli paha mieli siitä et siin unessa mä selvästi rakastin sitä tyttöä enemmän kuin näitä mun olemassa olevia lapsia :(

Outo uni loppujen lopuks.

Jos se tyttö olikin sinä itse? :) Voidaksesi rakastaa muita ihmisiä, sun on rakastettava itseäsi kanssa ja nähtävä itsesi ehkä, kuin siinä unessa näit sen tytön.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos se tyttö olikin sinä itse? :) Voidaksesi rakastaa muita ihmisiä, sun on rakastettava itseäsi kanssa ja nähtävä itsesi ehkä, kuin siinä unessa näit sen tytön.

No mut ei se tyttö vastannut ollenkaan mun ulkonäköä sen ikäisenä... Mulla on siniset silmät ja mä olen ollut mun esikoista paljon vaaleampi lapsena :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

No mut ei se tyttö vastannut ollenkaan mun ulkonäköä sen ikäisenä... Mulla on siniset silmät ja mä olen ollut mun esikoista paljon vaaleampi lapsena :D

No entäs nyt, onhan sulla piilareita. :xmas: Se oli sun sisäinen pikkutyttö ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

No entäs nyt, onhan sulla piilareita. :xmas: Se oli sun sisäinen pikkutyttö ehkä.

Mä kyl just miettisin vihreiden piilareiden tilaamista :xmas:

Yhteistyössä