voi että mä olen onnellinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmautui hetkeksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmautui hetkeksi

Vieras
mulla on ollut nuoruudessa aika kurjaa, vanhemmat oli ihan juoppoja ja kukaan ei välittänyt mun tekemisisä yhtään ja aikuisiälläkin tuntui että vastoinkäymisiä riitti vaikka muille jakaa...
mutta kuusi vuotta sitten mun onneni kääntyi, löysin ihanan miehen jonka kanssa sain kaksi lasta ja elämä on hymyillyt siitä lähitien.
ja tälläviikolla mulle on tapahtunut kaksi hyvin merkittävää asiaa mitä olen toivonut jo pidemmäön aikaa, on se vaan niin ihanaa että joskus minuakin onnistaa asioissa oikein kunnolla.
oli ihan pakko päästä avautumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Tämän asian oisi mielestäni voinut ihan mustanakin kertoa.Hyvä että elämä hymyilee.Mitä hyviä asioita tapahtunut?[/quote

sain vakituisen työpaikan, eräs terveydellinen ongelmani ratkesi parempaan suuntaan ja lapseni pääsivät juuri sinne hoitopaikkaan minne hain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Tämän asian oisi mielestäni voinut ihan mustanakin kertoa.Hyvä että elämä hymyilee.Mitä hyviä asioita tapahtunut?[/quote

sain vakituisen työpaikan, eräs terveydellinen ongelmani ratkesi parempaan suuntaan ja lapseni pääsivät juuri sinne hoitopaikkaan minne hain.

Asiat sitten hyvällä mallilla. :flower: :hug:

Hienoa :D onneksi olkoon! Itsekin koen aikuisuuden ja sen mitä oon saanu huomattavasti mielekkäämäksi kuin mikään muu aika. Voin helposti samaistua. *laulaa* .. Tiedän tunteen ihanan.."

Ihanaa, onnea!!
Tiedätkö, mä ymmärrän sua täysin. Mullakin oli lapsuus, nuoruus ja varhaisaikuisuus kovin kurjaa. Kaikki kai juonsi juurensa isän juomisesta ja henkisestä väkivallasta. Jotenkin kuitenkin kaikesta siitä olen selvinnyt, ja viisi vuotta sitten löysin rakkaan aviomieheni. Ja vaikka senkin jälkeen on ollut vaikeita asioita, kuten rahaongelmia ja tätini (joka oli kuin äiti minulle) yllättävä kuolema, niin silti...
Meillä on ihana kaksivuotias, ja heinäkuussa ostettu OMA-KOTI-TALO. Ja erittäin toimiva ja lämmin parisuhde. Tämän kaiken lisäksi meillä on myös iso uusioperhe, joka käsittää siis neljä aikuista ja neljä lasta.
Ja minusta tuntuu etten onnellisempi voisi olla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja rovva:
Ihanaa, onnea!!
Tiedätkö, mä ymmärrän sua täysin. Mullakin oli lapsuus, nuoruus ja varhaisaikuisuus kovin kurjaa. Kaikki kai juonsi juurensa isän juomisesta ja henkisestä väkivallasta. Jotenkin kuitenkin kaikesta siitä olen selvinnyt, ja viisi vuotta sitten löysin rakkaan aviomieheni. Ja vaikka senkin jälkeen on ollut vaikeita asioita, kuten rahaongelmia ja tätini (joka oli kuin äiti minulle) yllättävä kuolema, niin silti...
Meillä on ihana kaksivuotias, ja heinäkuussa ostettu OMA-KOTI-TALO. Ja erittäin toimiva ja lämmin parisuhde. Tämän kaiken lisäksi meillä on myös iso uusioperhe, joka käsittää siis neljä aikuista ja neljä lasta.
Ja minusta tuntuu etten onnellisempi voisi olla!!!

onnea sinullekkin, on kyllä kiva tunne kun tuntuu että asiat on mallillaan ja kaikki palat kohdallaan. :)

Yhteistyössä