voi että mää mokasin just!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -tunnontuskia-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -tunnontuskia-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Törkeyden huippu! Kaverin puhelin kiinni, miehensä puhelin kiinni niin sä tongit kaverin anopin numeron ja soitat sille!! Haloo?! En voi kyllä muuta sanoa kuin, että olet utelias juoruämmä :(

siis en mää sen anoppia ees tunne...

soitin ihan kaverin äidille kun olin sen kanssa eilen jo muutenki tekemisissä ihan kuin kaverinikin kanssa...
jotenkin vaan aattelin että kyllä se tietää jos jotain on tapahtunu.

ja lähinnä siksi olisin halunnu tietää että vaikka vauva ei olis syntynytkään että kaveri olis voinu hyvin kun sillä oli vähän vaivoja tuossa aiemmin....

Ei voi sanoa muuta kuin että jo on uteliaisuus huipussaan.

tarkottaako tämä että huolestunut on samaa kuin uteliaisuus???
just...

Tarkoittaa. Sinähän uteliaisuudellasi nimenomaan huolestutit hänen äitinsäkin!

Ja jos kaverisi haluaisi että sinä saat tiedon hänen voinnistaan heit, hän olisi pyytänyt miestään ilmoittamaan. Nyt sinä ainoastaan huolestutit hänen äitinsä ja isänsä, jotka varmaan parhaillaan pommittavat suljettuja kännyköitä ja soittelevat huolissaan sairaalaan. Et sitten ajatellut, että ehkä juuri äitinsä herkän huolestuvuuden takia kaverisi ei ilmoittanut että ovat jo tositoimissa?

Ja mitäköhän iloa siitä olisi että saisit tietää tilanteen, mutta kun että itse saisist tiedonjanosi sammutettua?

Mutta hei, ei sulla varmaan ole aihetta huoleen. Jos oli kuukausi aikaa, niin viikkoja on nyt siis 36. Vauva pärjää ihan ok, jos äidillä ei ole muita ongelmia.
Mun kesimmäinen on syntyny 37+0 (kuukautisten mukaan, ultran mukaan reilun viikon aiemmin) eikä siinä näkyny mitään merkkejä ennenaikaisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
miksei voi vaan oottaa että toinen ilmoittaa?? |O :headwall: ei oo mitään ärsyttävämpää ku se utelu "joko, joko.." siks se varmaan ei oo kertonu kaikille ku se ei haluu sitä hössötystä. ;)

no kun se ite laitto mulle viestin että tämä toiminta alko jo...kyllä se mun tietää että ihan täpinöissäni oon...sanoinki sille aikaa sitten että "hyvällä"säkälllä mä saan sympatia supparitkin..

Mä sain kun sisko oli synnärillä :laugh:
En ehkä ihan oikeita supistuksia, mutta muuten kyllä pään sisällä kiersi kaikki se mitä synnytyksessäkin ja nukkuminen oli tasan yhtä mahdotonta kun oman synnytyksen jälkeen, ihan selkeä hormonimyrsky :laugh:

juu tätä tää on munki päässä...ihan kuin vaan oottas että kohta putkahtaa...

mutta ilmeisesti nää mammat täällä ei oikein hokannu mitä haen tällä kyselyllä..
mulla meni maha totaalisen sekasin heti kun luin ton viestin...ihan kuin ennen omaa synnytystäni...
Joten päätit sitten huolestuttaa kaikki muutkin.

Et sitten aatellut että pistät kaverillesi (tai miehelle) vaikka tekstarin, että toivottavasti kaikki on hyvin, ja soittele sitten kuulumisia kun jakselet?

Jos omasta navastasi olet noin huolissasi niin lähde sitten päivystykseen sen mahasi kanssa, en usko että kaverisi voi tässä asiassa auttaa.

ai oliko koko aloituksen pointti sun sympatiasynnytys????
sori en tajunnu. :ashamed: [/quote]

no tavallaan kun on koko ajan sellanen "tunne" eikä mitään pysty tekeen kun ajatus pyörii vaan kaikissa synnytys jutuissa ja mahdollisissa komplikaatioissa ja kun tiän kuinka kaveri on tätä vauvaa jo tosi kauan halunnu niin senki takia huolestuttaa kuinka kaikki menee siellä...
mulle siis olis ihan sama syntyykö se nyt tai ens viikolla kunhan kaikki menee hyvin...kyse sentään mun parhaasta lapsuuden ajasta lähtien olleesta kaverista

Noh, ymmärrettävä erehdys =) :hug:

Voisi minuakin ehkä harmittaa mutta toisaalta, en siitä kyllä suuttuisi jos ystäväni menisi äidilleni tai vaikka anopilleni möläyttämään =) Eihän se nyt niin kamala juttu ole =)

Pyydät ystävältäsi anteeksi erehdystäsi. Kyllä hän varmasti ymmärtää =)

sori en tajunnu. :ashamed:

no tavallaan kun on koko ajan sellanen "tunne" eikä mitään pysty tekeen kun ajatus pyörii vaan kaikissa synnytys jutuissa ja mahdollisissa komplikaatioissa ja kun tiän kuinka kaveri on tätä vauvaa jo tosi kauan halunnu niin senki takia huolestuttaa kuinka kaikki menee siellä...
mulle siis olis ihan sama syntyykö se nyt tai ens viikolla kunhan kaikki menee hyvin...kyse sentään mun parhaasta lapsuuden ajasta lähtien olleesta kaverista[/quote]

Koita nyt vaan kestää. Aikuiset ihmiset joutuu joskus käsittelemään huoliaan ja murheitaan itsekin, ilman että saa kenenkään äitiä lohduttelemaan. Ainakaan toisia ihmisiä ei kannata huolestuttaa.

Faktahan on että mitään et pysty tekemään asian hyväksi, joten koita nyt vaan kestää se.

Et sitten ajatellut, että ehkä juuri äitinsä herkän huolestuvuuden takia kaverisi ei ilmoittanut että ovat jo tositoimissa?

no tuntien hänen äitinsä niin ei se ihan noin hermoheikko ole!!!
;D

vaikka tokihan se ihan täpinöissään on ollutkin koko raskauden ajan...

sori en tajunnu. :ashamed:

mulle siis olis ihan sama syntyykö se nyt tai ens viikolla kunhan kaikki menee hyvin...kyse sentään mun parhaasta lapsuuden ajasta lähtien olleesta kaverista [/quote]

siis kyllä mä ymmärrän että oot huolestunu ja silleen. ja kaveris on onnekas kun sillä on noin mukana oleva kaveri. =) mutta oikeesti hei...kyllä se ilmoittaa kun on jotain kerrottavaa joten älä nyt soita koko kylää läpi. :hug: ja usein aamulla alkaa vasta toiminta kun tulee enemmän porukkaa töihin. yöllä vaan katotaan ja odotetaan ellei oo akuuttitapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Noh, ymmärrettävä erehdys =) :hug:

Voisi minuakin ehkä harmittaa mutta toisaalta, en siitä kyllä suuttuisi jos ystäväni menisi äidilleni tai vaikka anopilleni möläyttämään =) Eihän se nyt niin kamala juttu ole =)

Pyydät ystävältäsi anteeksi erehdystäsi. Kyllä hän varmasti ymmärtää =)

niin onhanse sentään olut varma tieto että se ennen pitkää sielät ulos putkahtaa ; o
ja itse tuossa mietin että tietäähän se mut eli osaa varmaan odottaakkin tätä...kerran oon sen äitin ja isän kanssa ollut paljonki tekemisissä tässä vuosien varrella...

: ja usein aamulla alkaa vasta toiminta kun tulee enemmän porukkaa töihin. yöllä vaan katotaan ja odotetaan ellei oo akuuttitapaus.[/quote]

Jep, totta. Mulla on 2 synnytystä käynnistetty ja molemmat on ajoitettu niin että lapsi syntyy soveliaaseen aikaan. Yöksi jopa eka synnytys pysäytettiin. Se perusteltiin mulle, että mä saan nukuttua, mutta mahtoiko olla ainoa syy :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ja porukka ihan tajuttoman vihanen ku joku on soittanu johonki :D

juu lyötyä lyödään....johan se palstan säännöissä taitaa lukea :o

Jos sä haluat vastauksina vaan viestejä joissa silitellään päätä ja ollaan samaa mieltä, niin kannattaa mainita se joka ekassa viestissä niin saa mitä haluaa.

Joo saat anteeksi, ei se mitään haittaa, oot hieno ihminen kun noin uhrautuvaisesti ja ihanasti huolehdit kaveristasi. Pus pus!

Eiköhän kaikki tähänkin viestiin vastanneet tiedä, että pahapa tässä enää mitään on perua, tehty mikä tehty. Joten koitetaan nyt jotenkin selvitä tästäkin. Älä nyt enää soita minnekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hali:
Eiköhän kaikki tähänkin viestiin vastanneet tiedä, että pahapa tässä enää mitään on perua, tehty mikä tehty. Joten koitetaan nyt jotenkin selvitä tästäkin. Älä nyt enää soita minnekään.

Joo, koko palsta yhdessä :laugh: Selviämme tästä traumaattisesta puhelinsoitosta, joka on tapahtunut ilman palstayhteisön lupaa. JOku meni rikkomaan sääntöjä ja tekemään ratkaisun kysymättä ensin ja sitten se viellä tunnustaa omantunnontuskissa tekonsa :laugh:

ja porukka ihan tajuttoman vihanen ku joku on soittanu johonki :D

juu lyötyä lyödään....johan se palstan säännöissä taitaa lukea :o

kännykkään pitäs laittaa palstaraja. kellekkään ei soiteta :D

älä ny kun me palstaillaan ihan eri foorumeissakin vielä ; D
se on kuulema eniten vauvalla ja mä täällä...
eli ei siis onnistus toi palstarajakaan....

ei oo vieläkän kuulunu mitää...toivotaan että kaikki on hyvin!!

Ekassa raskaudessa minä lähdin sairaalaan 37+6 ihan vaan näytille kun oli pitkään jo supistellut eikä muuttunut tilanne miksikään. En halunnut ilmoittaa äidilleni ennenkuin itse sairaalassa tiesin mikä tilanne on jottei turhaan hermoilisi. Kavereille joillekkin kyllä ilmoitin. Ja syyhän oli jokin tulehdus jonka takia synnytys käynnistettiin ja vasta kun tipassa olin soitin äidille kun tiesin että nyt se on menoa..

Yhteistyössä