I
IhanaValo
Vieras
Meillä on akvaario, eikä se niin hirveesti hoitoa kuitenkaan vaadi. Välillä pohjaa imuroidaan ja samalla vaihtuu osa vedestä ja laitetaan ruokaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:![]()
tommonen ois ihana eikä liian pitkä. Leopardi gekko. Jollakin palstalaisella tais olla semmonen
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Joku iso,karvainen hämähäkki :$
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:![]()
tommonen ois ihana eikä liian pitkä. Leopardi gekko. Jollakin palstalaisella tais olla semmonen
sulosen näkönen... niin minkä kokonen tuo on ?kuvasta saa vaikutelman isohkohta liskosta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu:karvaton kissa...rotua en nyt muista. tiedän yhen, joka allerginen, mut on tollai kisuli.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Rottia? Lähes aina allergikot sietävät näitä ihania jyrsijöitä =) Jos vain kestää purujen ja heinien pölyn...
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Rottia? Lähes aina allergikot sietävät näitä ihania jyrsijöitä =) Jos vain kestää purujen ja heinien pölyn...
hmm...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Rottia? Lähes aina allergikot sietävät näitä ihania jyrsijöitä =) Jos vain kestää purujen ja heinien pölyn...
hmm...![]()
Muutenkin ovat helppohoitoisia ja seurallisia. Oppivat tottelemaan äänimerkkejä ja niitä voi lapset ulkoiluttaa narun päässä sekä käyttää näyttelyissä, jos tahtoo enempikin touhuta eläinten kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Rottia? Lähes aina allergikot sietävät näitä ihania jyrsijöitä =) Jos vain kestää purujen ja heinien pölyn...
hmm...![]()
Muutenkin ovat helppohoitoisia ja seurallisia. Oppivat tottelemaan äänimerkkejä ja niitä voi lapset ulkoiluttaa narun päässä sekä käyttää näyttelyissä, jos tahtoo enempikin touhuta eläinten kanssa =)
mä oon varmaan tyhmä mut voiko rottien kans oikeesti tehä kaikkee tuollasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu:karvaton kissa...rotua en nyt muista. tiedän yhen, joka allerginen, mut on tollai kisuli.
eläinpöly lähtee myös karvattomasta, kissa on vielä niitä mikä pahiten reagoi :/ :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:mä kun jo aattelin parta-agamaa mutta googletin ja tulis alkuhankintana kaikkine tarvikkeinee + sirkkoja (vaikea saadakkin) + itse eläin ehkä liian kalliiks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:mä oon varmaan tyhmä mut voiko rottien kans oikeesti tehä kaikkee tuollasta![]()
voihan niitten kans,jos halu. Mut rotatkin kyl aiheuttaa allergiaa,jos gerbiilitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:Miekin ehdottaisin tuota akvaariota. Haluisin itekkin joskus semmosen, mut tuntuu että vaatii niin paljo hoitoa (ihan kun nuo jo olemassa olevat hevoset, koirat ja kissat ei sitä vaatis)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muovilehmä, ei kait oikeesti en lähtisi mitään mistä voi tulla oireita edes harkitsemaan, koska jos oireet menee pahaksi niin joudut valitsemaan lemmikki vai mies?
Ja lasten suru on melkoinen kun isättömäksi joutuvat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muovilehmä, ei kait oikeesti en lähtisi mitään mistä voi tulla oireita edes harkitsemaan, koska jos oireet menee pahaksi niin joudut valitsemaan lemmikki vai mies?
Ja lasten suru on melkoinen kun isättömäksi joutuvat![]()
=)
ei me ennen kunnon harkintaa ym hankita mitää, esim liskot ukko kestää ja tykkäis käärmeestäkin, käärme vaa js tulis ni äiti lähtis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:Miekin ehdottaisin tuota akvaariota. Haluisin itekkin joskus semmosen, mut tuntuu että vaatii niin paljo hoitoa (ihan kun nuo jo olemassa olevat hevoset, koirat ja kissat ei sitä vaatis)
Nojaa, akvaarioo ei tarvii viedä joka päivä montaa kertaa pihalle ymsOstaa kerralla tarpeeks ison jota ei tarvii joka päivä olla puunaamassa. Kerran pari viikossa vetta vaihtaa ja pari kertaa päivässä ruokaa antaa.
nim.merkki n.2000 litraa vettä altaissa