Voi että. Meille tulossa kai neljäs tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikahaave, tyttöonni :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anteeks kovasti mutta kaks päivää ennen NAISEN ovulaatiota on MIEHEN tyttösiittiöt vahvimmillaan???? TÄH? mistä ne pallit tietää että jahas, nyt on akalla menossa 2 päivää ennen ovulaatiota, tuotetaampa lisää tyttösiittiöitä...

ei hyvää päivää taas...

Ei kun se perustuu siihen, että poikasiittiöt ovat lyhytikäisempiä mutta nopeampia uimaan, ja tyttösiittiöt ovat pitkäikäisempiä mutta hitaampia. Eli jos harrastaa seksiä joitakin päiviä ennen ovista, niin tyttösiittiöllä on suurempi mahdollisuus päästä hedelmöittämään munasolu kuin poikasiittiöllä.

Näinhän se menee, mutta kyseessä on tosiaan vaan suurempi mahdollisuus, eikä se tytön saaminen ole lähellekään varmaa. Keskimääräisesti "tyttösiittiöt" elävät pidempään, mutta mikään ei estä sitä yhtä "poikasiittiötä" sinnittelemään siellä vaikka kaikista pisimpään :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Meille taas odotetaan viidettä poikaa. Vauvan syke, mahan malli, raskausoireet; kaikki ovat samanlailla kuin edellistenkin raskauksien aikana.

Kun olen kertonut asiasta, lähiympäristö, ihan omaa perhettä lukuunottamatta, on melkein osanottokortteja laittaneet...

Tuohan on suorastaan mitalin paikka! Upea katras. Tytöistä olisi vaikea sanoa samaa, anteeksi vaan.

Meillä viisi tyttöä ja kun lääkäri kertoi, että tyttö oli tulossa, yllätyin itsekin, kun purskahdin itkuun - ilosta :)! En ollut edes ajatellut asiaa, saati toivonut kumpaakaan sukupuolta, mutta kun asian kuulin, se tuntui niin tutulta ja jo valmiiksi rakkaalta tytöltä. Täysin omia persooniaan jokainen. Ja mukavia ovat pojatkin :).

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
otan osaa jos neljä tyttöä!!!! hyi.

jos neljä poikaa niin se olis ihan hienoki juttu :)

mulla on neljä tyttöä ja sun mielipide on perseestä.

Otan osaa kohtalostasi :( Koita jaksaa, ihmisten sääliä, miehen ikuista surua pojattomuudesta ym----
Mikäs sen parempaa kuin monta tyttöä.Jos kaikki ois poikia vois tarvita vahvaa lääkitystä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Meillä viisi tyttöä ja kun lääkäri kertoi, että tyttö oli tulossa, yllätyin itsekin, kun purskahdin itkuun - ilosta :)! En ollut edes ajatellut asiaa, saati toivonut kumpaakaan sukupuolta, mutta kun asian kuulin, se tuntui niin tutulta ja jo valmiiksi rakkaalta tytöltä. Täysin omia persooniaan jokainen. Ja mukavia ovat pojatkin :).

Häh???

Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Meille taas odotetaan viidettä poikaa. Vauvan syke, mahan malli, raskausoireet; kaikki ovat samanlailla kuin edellistenkin raskauksien aikana.

Kun olen kertonut asiasta, lähiympäristö, ihan omaa perhettä lukuunottamatta, on melkein osanottokortteja laittaneet...

Tuohan on suorastaan mitalin paikka! Upea katras. Tytöistä olisi vaikea sanoa samaa, anteeksi vaan.

Kyllä meille tyttökin olisi kelvannut, mutta kun ei niin ei. Ja kun ollaan valmiiksi totuttu marmorikuuliin, pikkuautoruuhkiin ja pieniin muovisolttuihin, niin pinkit miniatyyriesineet olisivat vaatineet asennoitumista...

Tosin esikoinen 17-v ja toinen 15-v jo ovat käyneet tyttölapsia, oikein kauniita ja mukavia, minulle näyttämässä...

Otan osaa kohtalostasi :( Koita jaksaa, ihmisten sääliä, miehen ikuista surua pojattomuudesta ym----

miten se sanonta nyt menikään... niin juu: hyvä rakastaja tekee vain tyttöjä :D

Siittiöitten iällä ei ole mitään tekemistä vauvan sukupuolen kanssa. Väite perustui Shettles-nimisen lääkärin omiin tutkimuksiin jotka olivat vallalla vuosikymmeniä. Nyttemmin tutkimukset on kumottu useissa nykyaikaisissa vastatutkimuksissa.

esim.
http://in-gender.com/Gender-Selection/Oplus12/o12_study.aspx

Oho, tämähän oli noussut taas etusivulle :)
Minulla tämä neljäs raskaus on täysin erilainen kuin kolme aiempaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä :) Toki neljäs tyttö otetaan vastaan ilomielin ja taas varmaankin onnesta kyynelehtien synnytyshetkellä :) Mutta kyllä se haave mielessä kuitenkin oli että joskus minäkin kasvatan vielä poikalapsen :)

Kaikkihan tietää että tuo on jonkun pojattoman miesreppanan keksimä lausahdus, ettei näyttäsi niin munattomalta muiden miesten silmissä kun ei ole poikaa saanut aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:

Kaikkihan tietää että tuo on jonkun pojattoman miesreppanan keksimä lausahdus, ettei näyttäsi niin munattomalta muiden miesten silmissä kun ei ole poikaa saanut aikaiseksi.

Ja tämä vieras taitaa olla se joka ei koskaan ole saanut tyttölasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:

Ja tämä vieras taitaa olla se joka ei koskaan ole saanut tyttölasta :D

Tämä Hei siis.

Siis mä oon kuullu et tyttösiittiöt elää kauemmin ku poikasiittiöt, mut et tyttösiittiöt eläis joku 5 päivää ja poikasiittiöt vaan pari. Eli ihan mahdollista et saat pojan!

Ei kai sillä pitäisi olla mitään merkitystä onko tyttö vai poika. Sehän on se lapsi joka teille on tarkoitettu. En edes tiedä kumpia haluaisin ja minkä verran, jos päätettävissä olisi.
Neljättä, kun odotin niin hienoa olisi ollut saada poika, mutta melkein hienompaa, että tyttöjä olisi neljä.
Tyttö tuli enkä hetkeäkään ole miettinyt, että millaista olisi, jos olisi poika. Varmaan ihan samanlaista ja yhtä rakastettu olisi lapsi.
Rahaa toki olisi mennyt enemmän, kun vaatteita olisi pitänyt ostaa enemmän.
Jotenkin tuntuu, että poika jolla on pelkästään siskoja kasvaa jollain tapaa naismaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Voi kun mekin saatais kolmas tyttö...muutama viikko pitää vielä tietoa odotella :)

PEESI. Kaksi tyttöä ja nyt kolmas vauva tulossa. Olispa tyttö!

Miehenne eivät ole samaa mieltä, uskokaa pois :D Pettyvät kyllä pahasti. Sääliks käy ja kaverit nauraa partaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Minua ihan hävettää tämä toive tai haave.

No sietää kyllä hävettääkin edes vähän..
Mut luultavasti kaikilla odottajilla on edes aavistuksen verran toive joko tyttöön tai poikaan, vaikka ainahan se on lopulta yhtä rakas lapsi mikä sieltä tulee.

Meillä se olen minä joka enemmän kaipaisi kokea sen toista sukupuolta olevan lapsen kasvattaminen :) Mies sanoo ettei hänellä ole haavetta kumpaankaan suuntaan. Minä olen se joka haaveilee.
Ja kuten olen jankuttanut alusta asti niin olen aivan yhtä onnellinen on se sitten kumpi tahansa. :)

Voi kun mekin saatais kolmas tyttö...muutama viikko pitää vielä tietoa odotella :)

Miehenne eivät ole samaa mieltä, uskokaa pois :D Pettyvät kyllä pahasti. Sääliks käy ja kaverit nauraa partaansa.

Hih, eikö ne suuret rakastajat tee aina tyttöjä:)

Onneksi ei ole sellaista miestä jolle olisi joku ego-kysymys tuo poika. Olishan se hänestä kiva saada poika mutta eipä sitten muuta. Tytöistä on tykännyt kauheasti aina ja sanoi tuossa juuri että kolme tyttöä olisi kyllä aikamoinen saavutus. Oih, tulispa tyttö!

En tiedä miten teillä, mutta meillä pakataan puhuman näistä asioista ihan avoimesti. Eli tiedossani on se, että mies toivoo poikaa kuten toivoi kakkosestakin.

Jälkikäteen kysyin, että miltä tuntui, kun lapsi olikin tyttö ja mies sanoi että samalta, kuin lottoaa eikä voita sitä pääpottia. Eli ei nosta mitään paskafiiliksiä pintaan. Nykyään mies ei edes "myönnä" että poikaa toivoi sillä hän on niin neidin pauloissa.

Sääli on sairautta, eikä miehen kavertipiirissä ole sellaisia ihmisiä joiden mielestä olisi hauskaa jos miehen toive ei toteudu.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mikähän siinä pojan kasvattamisessa on erillaista, kuin tytön?

Eikös se ollut eilen kun täällä oli jokin ketju missä poikalasten äidit nimenomaan myönsivät että pojat ovat useasti villimpiä pyssyleikkeineen, miekkataisteluineen jne. Tuntuu että pojilta monasti sallitaan tiettyjä asioita enemmän ja toisaalta monessa perheessä pojilta ei vaadita toisenlaisia asioita samalla tapaa kuin tytöiltä.

Tyyliin että "pojat ovat poikia" jos on vähän tullut riehuttua miekoilla ja siinä on joku ehkä sivussa vähän loukannutkin itsensä ja toisaalta taas tytöiltä ehkä odotetaan enemmän "naisten" töiden tekoa mm. kotitöiden saralta joita pojilta ei niinkään odoteta ainakaan samassa määrin. Poika saa sitten ehkä nikkaroida isän kanssa.

Tietenkään ei kaikissa perheissä näin ole ja mene, mutta jos tämänkin talon tyttöjä verrataan poikiin, niin tytöt ovat "enkeleitä" ja pojat ihan jotain muuta. Liekö kasvatuksen tulos vai mikä, sitä en tiedä kun en ole itse poikaa koskaan kasvattanut.

Yhteistyössä