Voi että mie oon lahopää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Luulin että muistasin vaihtaa ehkäsylaastarin aina ajallaan kun se tarttee kuitenkin vaan viikon välein uusia...
Noh, eilen se piti vaihtaa ja sen piti olla kolmas laastari, ja kuinka ollakaan miulla olikin vielä kaks jälellä :headwall: Ostan siis aina sen kolmen pakkauksen... Kai mie oon sit pitäny sitä ekaa laastaria kaksi viikkoa... Voi elämä...
Eihän tässä nyt mitään paniikkia ole, ei lähelläkään, koska seksiähän en ole tänä vuonna vielä "harrastanu"... Mutta menkat taitaa taas heittää häränpyllyä :headwall:
Kyllä mie taijan kohta jo harkita tosissaan sitä kapselia...

Alkuperäinen kirjoittaja Helli-Karamelli:
mulla se ei pysyny ollenkaan paikoillaan... lähti irti AINA suihkussa.

Mulla se on pysyny hyvin, ei ole kertaakaan irronnu ennen aikojaan... Mutta tosiaan tuon muistamisen kanssa on edelleenkin vähän ongelmia... Kerran jos toisenkin oon päivän myöhässä vaihtanu, mutta tällästa viikon muistamattomuutta ei ole muistaakseni ( :laugh: ) ennen ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Laita kännykkään muistutus ja silloin sitten heti vaihdat, kun alkaa hälytys.

Arvaa vaan onko miulla jo :whistle: :ashamed:
Ja ihan muutama viikko sitten mie muutin ne hälytykset vielä sillain että kertoo aina laastari1, laastari2 laastari3 jne...

Mie oisin sen kapselin viimeks ottanu ku kävin ehkäsyä uusimassa mut eivät laittaneet kun painoin liikaa. :ashamed:

:O Miulla on ylipainoa reippaasti, ihan varmasti enemmän kun siulla.. Ja kyllä se laitettiin. Normaalisti tää kapseli on 5 vuotta, mut lekuri sano jotta neljän vuoden päästä pitää ottaa pois jos ei paino tällä välin putoa...

Yhteistyössä