Voi että miehet on sitten ihania!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Ei ole tarvinnut kuin tässä aamukhavilla lueskella teidän aloituksia, niin on tullut taas oikein ihana ja hohdokas kuva tuosta uljaasta sukupuolesta :heart:

Yhden ukko tissuttelee täällä jo aamusta, toisen ukko lähti eilen poikien kanssa yhdelle, eikä ole vieläkään tullut. Kolmannen sympaattinen mies hakkasi taas eilen, neljännen muru aikoi tappaa tämän lapset, viides ameeba ei tajua vaikka sille suoraan sanotaan että voisitko huomioida mua, sen kun killittää takaisin kosteilla kalansilmillään että "mitä?". :heart:
Kuudennen mies makaa edelleen krapulassa sängyssä, eikä kestä kuulla minkäänlaista meteliä ennen ilta kuutta, jolloin lähtee loiventavalle. Seitsemännen murumussukka jäi justiinsa pettämisestä kiinni ja kahdeksannen uljas perheenpää makaa lahnana sohvalla eikä väräytä eväänsäkään vaikka vauva itkee märissä vaipoissaan ja isoveikka kiukuttelee ruuan ääressä. :heart:

Voi että miehet on sitten ihania! Mä oon niin surullinen, kun menetän kaiken tuon ja niin paljon enemmän, kun joudun sinkkuna elämään :( Voi kyynel.

ja sitten täällä on yks mies joka heräs aamulla, lenkitti koirat, keitti kahvit, ruokki elukat ja laittoi koko perheelle aamiaista. :) kun mä pöpperöisenä heräsin, se tuli keittiöön halaa mua ja pörröttää hiuksia ja kysyi nukuinko hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nilli:
Ja yhdeksännen mies keittää tuolla aamukahvia samalla iloisesti lauleskellen ja nauraen. <3

Sillä on selkeesti lääkitys kohdillaan, toisin kuin suurimmalla osalla. Vai joko oot sille aloittanut sen halihormoonin käytön, josta täällä eilen oli puhetta? =)

Toisaalta monet naiset on aika vässyköitä ja selkärangattomia, kun sallivat miehiltä tuollaista käytöstä.

Joskus vois siis katella sinne peiliin ja yrittää vaikka etsiä sitä selkärankaa ja itsetuntoa. Ei huonosti kohtelevan miehen kanssa ole mikään tarve tai pakko olla. Hyviäkin miehiä on paljon tarjolla!

:laugh: Ei ne ny kaikki niin pahoja oo.. Meidän krapulainen yrittää kovasti potkia mua tuonne vesisateeseen markkinoille :) Toisaalta sillä saattaa myös olla tuon darra-mässyn tarpeen kanssa tekemistä, mutta hei, on se ainakin hereillä ja elossa =)

Minä sain juoda aamukahvin sängyssä. Mies toi mulle kahvit, kun oli herännyt lasten kanssa aamuvarhaisella. Itse nukkua posotin puoli kymmeneen asti. :heart:
Sitten kokkailtiin yhdessä. :xmas:

Minun kullanmuru kävi eilen kaupungilla, ite olin ihan rättipoikki ja vaikka kuin yritin pysyä hereillä niin nukahin jo ennenku lähti. Mutta kyllä tuo kullanmuru on jo hereillä, eikä oo rapulaa...

Jep, mäkin vietin eilen vappuaaton yksin lasteni kanssa ja tänään menen yksin niiden kanssa vapputorille. Ja kivaa on!

Samalla tavallahan mä vietin vaput ynnä muut juhlat ja tavallisetkin viikonloput aiemmin, mutta silloin vaan mies oli aattona/perjantaina/lauantaina juopottelemassa ja pyhänä nukkui krapulassa.

On näissä kahdessa päältäpäin samanlaisessa vapussa vaan niin vissi ero, että ymmärrän mitä tarkoittaa sanonta "kuin olis otettu taakka harteilta".

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Suomalainen mies on suomalaisen naisen kasvattama...

Hyvin sanottu, mutta on siinä myös sillä miehellä ( lue isällä ) osansa... tai osattomuutensa. Mutta asioilla on siis aina kaksi puolta.

Meillä isäntä on käynyt tänään auttelemassa kaveriperhettä muutossa ja nyt tässä pohditaan päivän jatko-ohjelmaa.

Yhteistyössä