Voi että miten ärsyttää eräs äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Oltiin eilen katsomassa yhteisen ystävämme vastasyntynyttä vauvaa. Ja tämä äiti huseerasi KOKOAJAN jokapaikassa ja kailotti omista lapsistaan ( jotka olivat mukana siis ) ja tuntui, että "varasti" koko shown. Aina ollut tuollanen kun olen nähnyt.. sitä häsläämistä ei jaksas yhtään katsella kyllä, mutta on vaikeaa olla huomaamatta kun tyyppi on niin äänekäs ja huomionhaluinen.
Lisäksi jos joku muu kertoo vaikka, että lapsella on ollut kuumetta, tämä äiti laittaa AINA "paremmaks"i. Hänen lapsellaan on ollut enemmän kuumetta ja niin edelleen. Hänen juttunsa ovat aina pikkuisen hurjempia ja rankempia kuin toisen joka on jutun aloittanut.

Kamalinta on se, että on paska olo, kun en piittaa tuosta äidistä niin huomaan itsessäni etten enää pidä niistä lapsistakaan vaan hekin jo alkavat minua ärsyttämään. Vaikka ovatkin viattomia!

Tiedän myös etten ole ainoa jota tuo äiti ärsyttää samoista syistä.Miksiköhän jotkut on tuollaisia ? Eikö he itse tajua ?

Itse olen tuommoinen häslääjä joskus, en pahuuttani vaan siksi että joudun olemaan koko ajan valppaana kahden pienen mutta äärtettömän vilkkaan lapsen kanssa jolloin keskustelut menee niin ja näin koska en pysty keskittymään kunnolla keskusteluun. Olen täysin erillainen kun lapset eivät ole läsnä. Oletko tavannut tätä henkilöä ilman lapsia? Ja joskus kun kerron "ai meilläkin oltiin flunssassa...", johtuu useimmiten siitä ettäsamaistun vahvasti ihmisiin joilla on samoja kokemuksia mikä tekee minusta ajoittain huonon kuuntelija! Tiedän että ärsyttää mutta kenties ystäväsi on vain väsynyt äiti joka nauttii suunnattomasti toisten aikuisten seurasta ja innostuneena unohtaa ottaa toiset paremmin huomioon? Se on tietysti väärin mutta ehkä hän kaipaa vähän "släkkiä"? Ole armollinen

Yhteistyössä