voi että mua ahistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän sitä keksis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähän sitä keksis?

Vieras
niiin ahistaa ja ärsyttää! haluaisin alkaa käymään kuntosalilla ym. mutta lähimmälle salillekkin on 50km matkaa niin millä hemmetillä rahalla minä siellä käyn. mullahan menis 200 euroa yhteensä jos vaikka 3 kertaa viikossa kävisin! ja rahaahan sais ku menis töihin, MUTTA enhän mä näkis ikinä lapsia jos käyn töissä ja vielä harrastuksissa. hemmetti ku työmatkoihinkin menee se 2 tunti yhteensä. voisinhan mä jumpata ku lapset nukkuu, ei se jumppaaminen onnistu ku lapset hereillä, kokeiltu on! kuntopyöränkin ostin ja yhesti silläki polkenu... lenkkeillä en voi koska mulla ei tuo toinen polvi kestä... voi että mua ärsyttää... mutta en tiä kumpi, se että ei oo rahaa vai se että oon läski... eikä mulla oo ees kavereita kenen kans voisin mitään harrastaa...

ite kirjotit vastauksen: LAPSET NUKKUUN JA KUNTOPYÖRÄILEEN! ..mikäs (teko)syy siihen löytyy ettet voi polkee kuntopyörällä?
Se on muuten ihana tunne ku huomaa miten kunto kasvaa sitä polkiessa.
Kolmisen kk sitten aloittelijana (rapakuntoisena) olin polkenu kuntopyörällä n. 6min ku olin ihan puhki, hiki valu ja naama punasena pinnistelin niin että sain yhteensä poljettua hurjat 10min.
..no nyt päivittäin tulee poljettua sen tunnin ajan mitä tyttö vetää päiväunia ..

Kaikki syy miksei liikunnalle löydy aikaa on TEKOSYYTÄ! Ok..ehkä voit unohtaa sen kuntosalin mutta mitä jos lähtisitte lapsienkans vaikka ulos, siinä tulee ihan huomaamatta kuntoiltua!

Tsemppiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tiedän tiedän :(:
ite kirjotit vastauksen: LAPSET NUKKUUN JA KUNTOPYÖRÄILEEN! ..mikäs (teko)syy siihen löytyy ettet voi polkee kuntopyörällä?
Se on muuten ihana tunne ku huomaa miten kunto kasvaa sitä polkiessa.
Kolmisen kk sitten aloittelijana (rapakuntoisena) olin polkenu kuntopyörällä n. 6min ku olin ihan puhki, hiki valu ja naama punasena pinnistelin niin että sain yhteensä poljettua hurjat 10min.
..no nyt päivittäin tulee poljettua sen tunnin ajan mitä tyttö vetää päiväunia ..

Kaikki syy miksei liikunnalle löydy aikaa on TEKOSYYTÄ! Ok..ehkä voit unohtaa sen kuntosalin mutta mitä jos lähtisitte lapsienkans vaikka ulos, siinä tulee ihan huomaamatta kuntoiltua!

Tsemppiä! :)

nii ku sais vaan itteä niskasta kiinni siihen kuntopyöräilyyn... isoin ongelma on se ettei viiti ja jaksa.... voi mua laiskaa... jospa sitten tänä iltana tulis polettua :)

liikunta on sellanen juttu, että siihen jää koukkuun. ja yhdyn kanssa siihen viisauteen, että keinot kyllä löytyy, jos tahtoa on. mulla on kuntokeskukseen 20km ja käyn monta kertaa vkossa. nyt vähän harvemmin, ku pyöräillään miehen ja pienten kanssa. minkä ikäiset lapset sulla on? voitko laittaa ne pyörän peräkärryyn tai istuimeen ja gogo?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
miks rakensitte sinne jos et viihdy niin syrjässä? pihatyöt on yhtä kulutavaa kuin kuntosali :)

en oo sanonu etten viihdy! ukko kun on täältä maalta niin ei tod kaupunkiin päinkään muuttais. jos sais sen kuntosalin lähemmäs niin ois hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
liikunta on sellanen juttu, että siihen jää koukkuun. ja yhdyn kanssa siihen viisauteen, että keinot kyllä löytyy, jos tahtoa on. mulla on kuntokeskukseen 20km ja käyn monta kertaa vkossa. nyt vähän harvemmin, ku pyöräillään miehen ja pienten kanssa. minkä ikäiset lapset sulla on? voitko laittaa ne pyörän peräkärryyn tai istuimeen ja gogo?

no lapset on 3v ja kohta 2v... tuon peräkärryn ja istuimen vois kyllä ostaa... ja kunnon pyörän niin tulis kyllä varmasti pyöräiltyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no lapset on 3v ja kohta 2v... tuon peräkärryn ja istuimen vois kyllä ostaa... ja kunnon pyörän niin tulis kyllä varmasti pyöräiltyä :)

heti ostamaan, loisto ikäisiä lapset. kypärät sitten kanssa päähän. tunnin lenkillä palaa ainakin 500 kaloria. tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
mitä jos nouset aamulla polkemaan kuntopyörällä ennen aamupalaa ja samalla vaikka luet lehden rauhassa?

ilta sopii mulle paremmin.... ehkä tänä iltana...

ja jos mies kotona illalla, niin käväse yksin kunnon pyörälenkki ulkona? me käydään miehen kanssa kahdestaan iltaisin ku pienet nukkuu, isosisko 14 vee vahtii pienten unta (joo, sille maksetaanki ihan hommasta)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
mitä jos nouset aamulla polkemaan kuntopyörällä ennen aamupalaa ja samalla vaikka luet lehden rauhassa?

ilta sopii mulle paremmin.... ehkä tänä iltana...

ja jos mies kotona illalla, niin käväse yksin kunnon pyörälenkki ulkona? me käydään miehen kanssa kahdestaan iltaisin ku pienet nukkuu, isosisko 14 vee vahtii pienten unta (joo, sille maksetaanki ihan hommasta)

joo tää ois kans hyvä idea... vielä vuosi sitten kun kävin tuossa töissä niin töiden jälkeen kävin aina 10 km pyöräilylenkin.... vois vaikka vitosella alottaa :)

Yhteistyössä