Voi että mua ärsyttää tuo kirjoitus Iltalehdessä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ou nou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ou nou

Vieras
Kun joku puolustelee lukijoiden palstalla Suvi Lindenin tapaa "pitää äitiyslomaa"eli laittaa adoptiolapsensa päivähoitoon..Noh,omas asiansahan on,mutta tää mielipidekirjotus oli TÄYTTÄ SONTAA!

Ensinnäkin tää kirjoittaja on sitä mieltä,et kotiäitejä ei pitäsii olla olemmassakaan!Hän kirjoittaa näin:"Suomessa äitiyslomat ovat yleisesti kahata kolmea vuotta.Tarvitseeko joku oikeasti niin pitkän ajan synnytyksestä toipumiseen?"Siis HALOO!Eihän sitä hyvänen aika käytetä synnytyksestä toipumiseen vaan lasten hoitoon.Ja puhuu äitiyslomasta..

Myöskin sanoo,että lapsia voi verrata leijonan pentuihin,jotka jo heti synnyttyään temmeltävät toisten pentujen kanssa ja tääläiset tarpeet kuulemma on myös ihmislapsilla!Eli vauvatkin tarvitsevat HETI toistensa seuraa,eivätkä vain äidin.."Lapsi KÄRSII jos se joutuu olemaan koko ajan äidin kanssa kahdestaan".Voi Jee..Puolustelee sitä,että alspet saavat kuitenkin olla sen 4 tuntia illassa ja viikonloput äidin kanssa(tarhalapset)ja se juuri sopiva määrä."Kotiäitien lapset saavat vain äidin,koska VAUVAA ei voi viedä hiekkalaatikolle"!Siis,tarviiko vauvaa edes hiekkikselle viedä?!Päiväkotilapsilla on siis parempi elämä,koska he saavat sekä kaverit että sen äidin!

Ja hän myös vertaa nykyaikaa entisaikaan,jolloin äidit menivät heti synnytyksen jälkeen töihin..Nykyään siis menty toiseen ääripäähän

Siis mulla kiehuu päässä tuo kirjoitus.En tiedä,itkeäkö vai nauraa..

Tuosta Lindenistä sen verran että hän blogissaan kirjoittaa lapsensa olleen noin parinsadan lapsen tarhassa...
On erilaisia lapsia ja erilaisia vanhempia. Se mikä käy yhdelle ei käy toiselle. Ei näistä mielipiteistä nyt ainakaan kiehahtaa tarvitse - eiköhän Linden yritä parhaansa samoin kuin kaikki muutkin terveet äidit.
On paha mennä ketään muuta neuvomaan, meillä kaikilla lienee oman elämämme avaimet hallittavina. Tämä siis niin kauan kuin lapsia ei laiminlyödä.

Ja sekin vielä,et kuitenkin kyse on ADOPTIOLAPSEN laittamisesta heti päivähoitoon.Lapsen,joka on juuri kokenut hirveän ison elämänmuutoksen,eikä vielä edes ymmärrä,ketkä hänen vanhempansa nyt ovat oikeasti.Että vähän kyllä voisi antaa aikaa tottua..Siis tää on mun mielipide tähän Suvi Linden-tapaukseen..Tää ko.mielipidekirjoitus kyllä sorsii kotiäitejä yleisesti,ja pahasti!

Ja sorry kirj.virheet aiemmassa tekstissä,piti vaan niin äkkiä kirjoittaa..:)

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun Iltavuoro:
Tuosta Lindenistä sen verran että hän blogissaan kirjoittaa lapsensa olleen noin parinsadan lapsen tarhassa...
On erilaisia lapsia ja erilaisia vanhempia. Se mikä käy yhdelle ei käy toiselle. Ei näistä mielipiteistä nyt ainakaan kiehahtaa tarvitse - eiköhän Linden yritä parhaansa samoin kuin kaikki muutkin terveet äidit.
On paha mennä ketään muuta neuvomaan, meillä kaikilla lienee oman elämämme avaimet hallittavina. Tämä siis niin kauan kuin lapsia ei laiminlyödä.
No mutta ei mun mielestä tässä iltalehden kirjoituksessa oikein ymmärretty,mistä puhuttiin.Sai vain sellaisen kuvan,et kaikien alsten etu olsii se,että kaikki äidit veisivät HETI suoraan synnäriltä alpset kasvamaan muiden lasten joukkoon.Pelkkä äiti ei riitä VAUVALLE!Siis ,kun tuon kirjotuksen kokonaan lukee..Lainasin vain muutamia lauseita..

Siis,että tuo kirjoittaja ei tiedä yhtään mitään lapsista,kun vertaa heitä leijonan pentuihin..Taidanpa itse kirjoittaa avstineen tuohon.EN Lindenin tiimoilta vaan kotiäidin mielipiteen tuohon.

Siis,että tuo kirjoittaja ei tiedä yhtään mitään lapsista,kun vertaa heitä leijonan pentuihin..Taidanpa itse kirjoittaa avstineen tuohon.EN Lindenin tiimoilta vaan kotiäidin mielipiteen tuohon.

Kirjoitapa sinä vastine, niin ei itse tarvitse. Syytä näköjään olisi vähän älähtää. Surullista, että tuollaista kirjoitetaan.

Yhteistyössä