Voi että mua harmittaa. Ei päästy tuetulle lomalle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="laura";22321554]Anteeksi mutta saako udella minkälaisesta sairaudesta on kyse? Voimia![/QUOTE]

Kiitos. En valitettavasti uskalla kertoa sairaudesta mitään koska en halua tulla tunnistetuksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tee näin;22321663:
Neuvolasta saisit kirjallisen suosituksen jos menet kertomaan tilanteesi...

Ai saako? :O Neuvolassa kyllä tietävät tilanteestamme mutten hoksannu sieltä mitään todistusta kysyä :( Mutta sekään ei kuitenkaan enää auta koska noihin joululomiin on jo hakuaika päättynyt ja kai seuraavat lomat on vasta kesällä sitten :(

Oisko kellään vinkkiä mihin vois mennä edullisesti jouluksi? Edes jouluaatoks? EN halua mihinkään mökkiin koska siellä joudun hääräämään itse koko ajan, laittamaan ruokaa jne. Nimenomaan toivoisin, että me koko perhe voitas vaan olla koko jouluaaton edes ja kerätä voimia sen jälkeistä arkea varten. Lapsia on useita joten voi kyllä olla ihan haaveajattelua lähteä mihinkään :ashamed:

Kai jouluksi saa isommista hotelleista tarjouksia halvalla jouluksi kun eihän juuri kukaan ole silloin asiakkaana?

Ja kai talvellekin saa tuettuja lomia? Eilen näin ilmoituksen, oli joku solaris ? -lomat.

[QUOTE="a p";22329396]Oisko kellään vinkkiä mihin vois mennä edullisesti jouluksi? Edes jouluaatoks? EN halua mihinkään mökkiin koska siellä joudun hääräämään itse koko ajan, laittamaan ruokaa jne. Nimenomaan toivoisin, että me koko perhe voitas vaan olla koko jouluaaton edes ja kerätä voimia sen jälkeistä arkea varten. Lapsia on useita joten voi kyllä olla ihan haaveajattelua lähteä mihinkään :ashamed:[/QUOTE]

Kylpylään, joulupaketit eivät todellakaan ole kalliita (vrt. että teet kaikki ruoat itse kotona, ostat joulukuuset yms yms).
Me ollaan oltu aikaisemmin ja mennään ens jouluksikin, pääsee valmiiseen pöytään ja saa vaan olla. Lapsille tulee joulupukki ja on muutakin ohjelmaa järjestetty.
Voimia ap:lle :hug:

(4 lapsen kanssa mahduttiin koko perhe superior-huoneeseen, tänä vuonna tulee mukaan yksi isovanhempikin ja jaetaan porukka kahteen huoneeseen... Lapsimäärästä riippuen varmaankin saatte jotenkin järkättyä että mahdutte samaan huoneeseen, isompi sviittikään ei mahdottoman hintainen, tai sit jos ois tavallisia huoneita väliovella)

Viimeksi muokattu:
Nostan jos ap sattuis linjoille.
Korostan vielä tota että kannattaa panostaa siihen perustelu kohtaan. Me ollaan kolmena kesänä oltu tuetulla lomalla, joka kerta ollaan päästy kun on haettu. Mä oon siihen selostanu meidän elämää ja laittanu loppuun jotain tyyliin " loma olisi meille todella tarpeellinen raskaan elämäntilanteen takia ja antaisi voimia jaksaa arkea. Omin varoin meillä ei ole mahdollisuutta kustantaa vastaavanlaista lomaa" tms.

[QUOTE="a p";22320600]Tuliko muille tänään päätöksiä tuetuista lomista?[/QUOTE]

Täällä meillä oli vasta eilisessä lehdessä ilmoitus hausta. Olemme kerran olleet kuopuksen kanssa, eikä taideta uudelleen ja onhan tuo jo isokin, vaikka varmaan mielellään lähtisi. Pitäisiköhän kokeilla?

Kiitos vielä kerran teille. En huomannut, että tähän oli linkitetty tuo mtlh:n vielä haussa oleva joululoma mutta löysin sen googlella kun vielä epätoivoisesti aloin ettimään, että josko jossakin olisi vielä haku päällä. Laitoin hakemuksen ja ME PÄÄSTIIN :D :heart:

Niin ihanaa ja tää tulee todellakin tarpeeseen.

Yhteistyössä