Voi että mua ottaa eräs ystävä päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hän sai kuukausi sitten vauvan ja ei muusta puhukaan kuin vauvasta. On niin ihanaa että ällöttää. Kahden viikon ikäisenä vauvalla oli jo selkeä rytmi ja hän on niin kiltti ja reipas! Mä en kerta kaikkiaan jaksa kuunnella. Miehen kanssa menee tietenkin täydellisesti vaikka eivät oo ollu ku reilun vuoden verran yhdessä.
Sanokaa mulle että joskus se putoaa maan pinnalle tuolta pilvilinnoista??

Miksi ei saisi olla onnellinen? Miksi ei saisi hehkuttaa?
Taitaa olla sulla nuttura piukalla ja ehkä kateuttakin ilmassa...? Tyypillistä suomalaisuutta.

"Iloitseminen ehdottomasti kielletty":attn:

Onpa ilkeää toivoa että ystävä putoaa pilvilinnoista. :o Tottakai miehen kanssa on ihanaa jos on ollut yhdessä vasta vuoden. Se se vasta kummallista olisi, jos kaikki olisi jo huonosti kun on vasta vuosi oltu yhdessä. Tosin mulla on yksi kaveripariskunta joilla tuntuu yhä vaan 11 vuoden jälkeen elämä yhdessä olevan vaan kovin täyttä ja ihanaa. Mikäs siinä. Ystävän puolesta olen todella onnellinen, mielestäni hän sen onnen ansaitsee.

Jos on vasta kuukausi sitten saanut vauvan, niin musta on myös luonnollista, että vauvasta paljon puhuu.

:D Kuulostat ihan mun yhdeltä tutulta joka ei tykkää kun mulla menee hyvin. Sen mielestä on kivempi puhua kuin huonosti menee kun mieskin on ihan prutku. No, ei me enää paljoa ollakaan tekemisissä. Se oli niin negatiivinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En todellakaan ole kateellinen. Miksi olisin? Kaverin mies on väkivaltainen narsisti.

No etkö sä juuri sanonut, että ystävälläsi menee miehen kanssa täydellisesti? Jos hän on väkivaltainen kaveriasi kohtaan, niin tuskin ystääsi on sitä kuvannut täydelliseksi elämäksi?

kateellinen taidat olla. meidän toisella lapsella oli parin viikon iästä selvä rytmi nukkumaan menojen kanssa eli kyllä se mahdollista on, esikoinen taas ei nukkunut koskaan ja kyllä mä nyt oon vauva-ajan ihanuutta hehkuttanut tän toisen kanssa kun kaikki sujuu niin kivasti ja olen niin tosi onnellinen lapsistani. jos sitä joku kateellinen ei kestä kuunnella niin ei voi mitään. ei sitä onnea tarvi kätkeä. suomalaiset on niin helvetin kateellisia, yök!
kamala ystävä olet

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hän sai kuukausi sitten vauvan ja ei muusta puhukaan kuin vauvasta. On niin ihanaa että ällöttää. Kahden viikon ikäisenä vauvalla oli jo selkeä rytmi ja hän on niin kiltti ja reipas! Mä en kerta kaikkiaan jaksa kuunnella. Miehen kanssa menee tietenkin täydellisesti vaikka eivät oo ollu ku reilun vuoden verran yhdessä.
Sanokaa mulle että joskus se putoaa maan pinnalle tuolta pilvilinnoista??

Yäk sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En todellakaan ole kateellinen. Miksi olisin? Kaverin mies on väkivaltainen narsisti.

heh :) seki vielä. pikkusen vaikee uskoa ton katkeran tilityksen jälkeen. taidat omassa, keteellisessa päässäs kuvitella tuonki

Yhteistyössä