Voi että mua ottaa eräs ystävä päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ystäväs ei tuollaista tarvitse. selkäänpuukotusta, ja kateutta ylimmillään! ja kehtaatkin vielä toivoa noin iloisesta asiasta pahaa. :o
ystävät tukee, ja iloitsee ystävän kanssa! ja suree, ja keskustelee. ei ne koskaan toivo toiselle epäonnea!

Tavallaan ymmärrän ap:tä. Meillä oli elämä esikoisen vauva-aikana yhtä helvettiä, kun valvottiin suunnilleen vuoden ajan kellon ympäri. Tästä on jo aikaa, mutta edelleen tuo tuska ja ahdistus on olemassa, ja tuskin milloinkaan unohtuu. Niin hirveää se oli. Tästä syystä en jaksa kuunnella yhtään kenenkään hehkutusta siitä, miten ihanaa ja helppoa vauvan kanssa on ja miten hyvin syö ja nukkuu yöt läpeensä. Tiedän että ei ole multa pois vaikka toisella olisi helppoa ja kivaa, mutta oma katkeruuteni ja kovat kokemukset vauvan kanssa estävät minua yhtymästä toisen iloon. Olen kateellinen, voi olisipa meilläkin ollut noin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hän sai kuukausi sitten vauvan ja ei muusta puhukaan kuin vauvasta. On niin ihanaa että ällöttää. Kahden viikon ikäisenä vauvalla oli jo selkeä rytmi ja hän on niin kiltti ja reipas! Mä en kerta kaikkiaan jaksa kuunnella. Miehen kanssa menee tietenkin täydellisesti vaikka eivät oo ollu ku reilun vuoden verran yhdessä.
Sanokaa mulle että joskus se putoaa maan pinnalle tuolta pilvilinnoista??

kylläpäs olet ap katkera :/ mie ainaki toivon ystävilleni kaikkea hyvää ja saan itekki positiivista energiaa heiltä ku nään että heillä menee hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä en jaksakaan enää olla ystävä. On mennyt niin itsekeskeiseksi tuo touhu.

Mun käy sua sääliksi, sulla on varmaankin todella ankea elämä. Miksi kutsut kaverisi onnellisuutta itsekeskeisyydeksi? Pitäisikö hänelläkin mennä huonosti, jos sinulla menee? Tai ainakin mennä huonommin kuin sinulla?

Yleensä ihmisillä menee välillä paremmin, välillä huonommin. Kivaa, että kaverisi iloitsee siitä, että nyt menee hyvin.

Tosin olisi parempi hänen kannaltaan, että ymmärtäisi, että sinä et ole oikeasti hänen ystävänsä, vaan kateellinen paskiainen.

Yhteistyössä