Voi että mua vaivaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Ku mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 9v
miehen kaveri meille sokkotreffit järjesti vaikka itse oli kiinostunut minusta (sain sen tietää vähän aikaa sen jälkeen ku rupesimme mieheni kanssa seurustelemaan)

ja se koko aika vihjaa että olis vieläkin kiinostunut...
mä oon sanonut kauniisti ja olen sanonut rumastikkin..
mutta se on miehen paras ystävä (asuu onneksi toisella paikkakunnalla) enkä halua että heillä menee välit poikki...
miehenikin tietää luultavasti tuosta kiinostuksesta...empä ole asiaa mainostanut...
itsellä ei mitään indressiä tuota kaveria kohtaa...

nytkin kirjottaa mesessä...(miehellä ja mulla yhteinen mese) kaikkii kauipaukseen liittyviä biisejä...

huoh...
helpottipa

Se on semmoista.... Ei niihin oikeen mitään ihmeempää voi vastata, eikä onneks tarvii. Tuo on yleensä myös kausiluontoista... kyllä se kohta helpottaa... kunnes ehkä alkaa taas uudestaan.... Mutta eihän sun siihen tarvii lähtee mukaan... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No höh. Ompa kumma kun ei tajua lopettaa. :/

kai se on niin että toisesta silmästä ulos ja toisesta ulos...ku on netistä kyse..
yleensähän on et korvista.. :laugh:
Niinkai se on. Mutta pakko sanoa että sinnikäs tyyppi. :D

9v...on pitkä aika joo...
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Se on semmoista.... Ei niihin oikeen mitään ihmeempää voi vastata, eikä onneks tarvii. Tuo on yleensä myös kausiluontoista... kyllä se kohta helpottaa... kunnes ehkä alkaa taas uudestaan.... Mutta eihän sun siihen tarvii lähtee mukaan... :hug:

9v..kausiluontoista...
sillon ku huomaa et mä oon meses eikä mies...niin johan suoltaa tekstii...
eli ainainen kausi...
:laugh:

Yhteistyössä