Voi että mua vituttaa tuo ukko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aapeelle:
Onko teillä oikeasti niin että mies voi ilman vakavia perusteluita oikeasti KIELTÄÄ sua poistumasta ja sä tottelet ?! :o

Ei ole, mutta kun on vaikea ilman autoa mihinkään lähteä. Alussa kirjoitin, että mies sanoi kutakuinkin näin: " Tästä talosta kukaan ei poistu tänään." No, ehkä hän liioitteli, unohti kait, että hän itse kuitenkin saa poistua. Siispä, ottaa auton, ja autokin on hänen nimissään, joten vaikea sitä on itselle vaatia. Toi mies osaa oikeesti olla NIIIIIIN supershankala joskus, että ei tosikaan... Ei vaan voi antaa itse periks, jos jotain on päättänyt, sillä on niin perkeleen suuri ego! Ihan pakko sanoa, että eilenkin, kun haki lapsen joulukalenteriarvan voittoa (5?) olisi väkisellä pitänyt saada ottaa uusi arpa, kun ei KEHTAA ottaa vitosta, on kuulemma niin pieni raha! Ei jumalauta, onneks sain sen tajuun, että kyse on lapsen rahasta, joka laitetaan säästöpossuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
vittu, menee nyt niin vaikeaksi, että jonkun tässä on annettava periksi. Kai se sit olen minä! :/ Vittu jäädään sit kotiin, ei lähdetä mihinkään, ei tänään, ei huomenna, ei uudenvuodenyönä! :( Toivon teille muille oikeen hyvää uuttavuotta!...

Et todellakaan anna periksi! Jos mies ei halua lähteä, ok. Mutta ei hän voi sulta autoa kieltää ottamasta.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
vittu, menee nyt niin vaikeaksi, että jonkun tässä on annettava periksi. Kai se sit olen minä! :/ Vittu jäädään sit kotiin, ei lähdetä mihinkään, ei tänään, ei huomenna, ei uudenvuodenyönä! :( Toivon teille muille oikeen hyvää uuttavuotta!...

Et todellakaan anna periksi! Jos mies ei halua lähteä, ok. Mutta ei hän voi sulta autoa kieltää ottamasta.

Joo, voi se. Uskokaa tai älkää. Sain lapsen nukkumaan, ja mies sillä välin lähti, en tiiä mihin, kai johki hoitosa luo. Ei tarvi miehen kuvitella, että tästä avioliitosta tulis mitään...

Miksi aikuiset ihmiset antavat toisten määräillä itseään noin? Ei parisuhde voi toimia niin että toinen puolisko heittelee määräyksiä' ja lakipykäliä ja kieltelee toista tekemästä sitä ja tätä. Huomaako tuollaisen vasta sitten kun on se lapsi ja omistusasunto vai miten jotkut saa itsensä tuollaiseen kuseen?