A
aapeelle
Vieras
Onko teillä oikeasti niin että mies voi ilman vakavia perusteluita oikeasti KIELTÄÄ sua poistumasta ja sä tottelet ?! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aapeelle:Onko teillä oikeasti niin että mies voi ilman vakavia perusteluita oikeasti KIELTÄÄ sua poistumasta ja sä tottelet ?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:vittu, menee nyt niin vaikeaksi, että jonkun tässä on annettava periksi. Kai se sit olen minä! :/ Vittu jäädään sit kotiin, ei lähdetä mihinkään, ei tänään, ei huomenna, ei uudenvuodenyönä!Toivon teille muille oikeen hyvää uuttavuotta!...
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:vittu, menee nyt niin vaikeaksi, että jonkun tässä on annettava periksi. Kai se sit olen minä! :/ Vittu jäädään sit kotiin, ei lähdetä mihinkään, ei tänään, ei huomenna, ei uudenvuodenyönä!Toivon teille muille oikeen hyvää uuttavuotta!...
Et todellakaan anna periksi! Jos mies ei halua lähteä, ok. Mutta ei hän voi sulta autoa kieltää ottamasta.