V
vierailija
Vieras
Heti kun ilmestyn paikalle alkaa venkoilu "en tuu kotiin vielä". Hirveä kiukkuaminen ja uhoaminen. Lapsi meinaa karata, hakkaa minua.... Tosi noloa! Tuntuu, että muiden lasten vanhempien silmät ovat juuri minun selässäni... Mitä ihmettä voisin tehdä? Isän hakiessa ongelmaa ei ole... Miksi lapsi siis protestoi minulle? Nyt ollut hoidossa noin 4 kk, joten mistään uutuuden jutusta ei ole kyse. Lapsi on hoidossa noin 8-9 tuntia ja mielellään lähtee aina päiväkotiin.