Voi että ottaa päähän (työpaikka-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surkeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surkeaa

Vieras
Mua niin suututtaa ja itkettää, kun taas meni vakipaikka sivu suun. Oon lukuisia hakemuksia laittanut ja ollut haastatteluissa. Niin nytkin. Kolme hakijaa vaan haastateltiin. Työkaverit oli ennen haastatteluja sanoneet pomolle, että eiköhän se nyt olis jo ****n (mä) vuoro, niin pomo oli heta alkanut selittää, että kyllä se paikka kuuluu **** (yks toinen), kun hän on sitä ihmistä sijaistanut, jonka paikka tuli hakuun...

Ei muuten mitään, mutta kun tää ihminen on jo kohta 60 v ja sairastaa parantumatonta perussairautta, joka voi paheta nopeastikin. Ja hänethän siihen virkaan sitten valittiin. Minä, 30 vuotta nuorempi, terve ihminen oon siis huonompi työntekijä :'(

Työkaverit oli kaikki ihan tyrmistyneitä ja käskivät mun ehdottomasti valittaa päätöksestä. Mutta musta tuntuu, että jos nyt valitan, en ikinä saa vakkaripaikkaa. Kuulin, että tää ihminen joka valittiin, ei ollut lähettänyt kirjallista hakemusta (niin ku ohjeistus oli) olleenkaan, oli vaan soittanut ja sanonut, että kyllä te mut tunnette, oon käytettävissä, jos tarvetta on. Olisko tässä se, mihin vois tarttua? Että hakeminen ei mennyt "sääntöjen mukaan"??

Vai tyydynkö (taas) vaan kohtalooni?? Mulle on jo sanottu (pomo), että kenen paikan tuun "perimään", mutta tää ihminen ei vaan jää pois (on jo eläkeiän ylittänyt)! Mun vaan pitää odottaa ja odottaa.... ko?

Voisithan jututtaa teidän luottamusmiestä ja pyytää häntä tekemään tutkinta onko muotoseikat täyttyneet. Joskus pelkkä asian mainitseminen riittää uuteen päätökseen ;)

Yhteistyössä