Voi että sapettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
Olen tehnyt kolme raskaustestiä ja kaikki kolme on näyttäny yhtä haaleaa, tietyssä valossa jopa täysin näkymätöntä viivaa :/
Mutta sitten kuitenkin siellä ne viivat on kun taas tietystä kulmasta ja tietyssä valossa testejä katsoo.
Nyt on jo 37.päivä menossa ja yleensä mun kierto on 28 päivää, eli kyllä pitäis jo ihan selvästi näyttä puoleen tai toiseen.

Suuria suunnitelmia pitäis saada päätökseen ja nyt sitten jumittaa tämä niitä päätöksiä. Sekä kiristää hermoja kun ei tiedä!!!!

Sori oli pakko purkautua :(

Tee silleen, että laitat sen testin ihan suoraan käden mitan päähän kasvoista. Ja jos siinä näkyy jotain niin haamu viiva se sillon on, eli positiivinen. Mutta jos ei näy mitään niin sorry. :(

jos on viiva, sen pitäisi näkyä ihan tavallisesti katsottuna. Joskus kuukautiset saattavat olla myöhässä ihan silläkin, kun toivoo tai sitten pelkää olevansa raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Tee silleen, että laitat sen testin ihan suoraan käden mitan päähän kasvoista. Ja jos siinä näkyy jotain niin haamu viiva se sillon on, eli positiivinen. Mutta jos ei näy mitään niin sorry. :(

Kiitos sinulle kun vastasit.
Kyllä kahdessa näkyy silloin, yhdessä just siinä kakkosena tehdyssä ei näy kuin ihan läheltä katsottuna.

Mun ystävä teki testin kun kuukautiset oli n. viikon myöhässä ja siinä näkyi just samalla lailla kun sä kuvailit et piti käännellä...viikon päästä uus ja vieläkin samanlainen.Lopulta näytti kolmas testi sitten kunnollisen viivan.Mäkin näin noi ensimmäiset testit enkä olis kyllä niiden perusteeella uskonut et on raskaanu mut kyllähän se sitten vaan oli=)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
Mun ystävä teki testin kun kuukautiset oli n. viikon myöhässä ja siinä näkyi just samalla lailla kun sä kuvailit et piti käännellä...viikon päästä uus ja vieläkin samanlainen.Lopulta näytti kolmas testi sitten kunnollisen viivan.Mäkin näin noi ensimmäiset testit enkä olis kyllä niiden perusteeella uskonut et on raskaanu mut kyllähän se sitten vaan oli=)

Oih =) Jospa mullakin sit näyttäis lopulta kunnolla.
Mietin että pitäiskö viedä labraan testi, jos ne siellä osais sit varmemmin sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs turhaan niitä testejä sinne labraan raahaat, mene kunnon testiin sinne niin asia selviää.

niin siis sitä tarkoitinkin että veisin sinne näytteen. tai en mä tiedä voisko sen testata verinäytteellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minä luulen että sinä olet raskaana. Mullakin testin viiva oli ekat pari viikkoo tosi haalee.

piti välissä käydä lasten kanssa saunassa ja huoltaa iltahommelit. nyt lapset nukkuu niin joudan taas olemaan koneella.

Ihan tosi?? =) No minä kyllä luulen niin kanssa koska selvää negaa ei ole kuitenkaan tullut. Aamulla uus yritys. nuo toiset olen tehnyt päivällä.

Minä luulen myös, että olet raskaana. Itse olen aina saanut vain haamuviivoja jotka näkyneet toiset tosi himmeenä ja hädin tuskin. Silti kuitenkin kolmas tulossa nyt samanlaisilla testituloksilla. :)

Virhettä voisi vielä epäillä jos se haamu olisi tullut vain yhteen testiin, mutta kun niitä on kolme.

Onnea!

tee aamulla, monen tunnin pissistä. äläkä juo yöllä että on pissi mahd vahvaa!
eiköhän ala sit totuus näkyä.
jos vielä epäselvää niin sit tutkittava labrassa.

Mä tei testin jossa näky hailakka pallura. Olin vähä kahen vaiheilla et oisko tää tosi,vein sitte seuraavana aamuna pissapurkin labraan ja johan selkis! Plussahan se. Ja sitä edellisellä kuukaudella mun kierto oli jo yli 40 päivää,musta otettiin verikoekkin ku olin jo miljoona testiä negattanu kotona,ja se verinäyte oli kans sit nega.
Onnea vain,kyl mä jo kahteen viivaan luottasin!

Yhteistyössä