Voi että tätä elämää joskus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppp

Vieras
ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 7-vuotta. seitsemän vuoden aikana olen joutunut kietäytymään seksistä vaivaiset 2 kertaa. Nyt toissapäivänä jouduin sanomaan ettei ei nyt tänään.. Mies rupes tivaamaan että miksei.. Sanoin ettei nyt vain tällä hetkellä huvita.. Siitä seuraa kysymys miksei huvita.. Sanoin etten osaa sanoa mitään selkeää syytä mutta nyt ei vaan jotenkin huvita. Mies möksähti ja on ollut mörököllinä siitä asti... Syy miksen halunnut on se että mulla on virtsatie tulehdus ja en halua nyt seksiä ennen kuin se on varmasti ohi.. En halua kertoa tuosta tulehduksesta miehelle koska mulla on joskus ollut oikein paha kierre ja jotenkin mies sai sillon päähänsä että se tarttuu häneltä vaikka selitin ettei se niin mene niinpä mies rupes varomaan seksin ehdottelua.. oltiin aika kauan ilman seksiä.. en halua että se taas menee siihen samaan juttuun joten siks en viitsi kertoa. Toivon vaan että tää tulehdus menee nopeasti ohi eikä tuu kierrettä tällä kertaa.

Ihmettelen kyllä suuresti mistä nämä tulehdukset vaan noin yhtäkkiä tulee... toi kierre oli viimeksi 2v sitten silloin oli kyllä koko hormonitoimintani päin helkkaria.. Voiko hormonit vaikuttaa siihen että on altis tulehduksille?

Voi juupelis! Kyllä mä ehkä kuitenkin kertoisin tuosta tulehduksesta miehelle... Mutta mä nyt olenkin omituinen lörppäsuu ja tapaan kertoa miehelleni, jos jokin pöpö minussa jyllää.

No voi se huono hygieniakin olla syy(jos osuu touhutessa epelillään sun pyllyyn ja sit pimpsaan), mutta enpä usko että miehellä on osuutta tässä asiassa.

Tosi outoa jos parisuhteessa ei voi kertoa virtsatie-infektiosta :O

Mutta kysymys miksi ei vo iharrastaa seksiä? toki jos paiak ton kipeet,kirvelyä yms. mutta onko lääkäri kieltänyt?

Ala juomaan puolukka/karpalo mehuja,niitä siskoni käskettiin juoda kun oli vti kierteessä ja joutui sairaalan asti munuaisaltaan tulehduksen takia.. ei oo toistamiseen joutunut sairaalaan,juo joka viikko noita

Mulla auttoi kierteeseen niinkin yksinkertainen asia kuin saippuan vaihto! Melkein suutuin lääkärille kun ei suostunut antamaan estolääkitystä vaan käski ensin koittaa hajustamattomaan saippuaan vaihtoa. No aloin ostaa hellää saippuaa ja viiteen vuoteen on ollut vain yksi tulehdus enää :)

Ei mulla nyt ole kierrettä ja toivottavasti tämä yksittäinen tulehdus ei ole uuden kierteen alkua.
Viimeksi kun oli kierre niin kerroin kyllä miehelle siitä ja sillon mies alkoi välttelemään seksiä koska tulehdus tuli aina seksin jälkeen. Syy oli se ettei mies yksinkertaisesti halunnut mun kärsivän. Kaunis ajatus... Nyt en halua huomestuttaa miestä vielä turhaan yhden yksittäisen tulehduksen takia. Toki kerron sitten jos tämä muuttuu taas kierteeksi mutta toivotaan ettei.
Ja ei lääkäri ei ole kieltänyt seksiä mutta oireilen vielä hieman ja limakalvot rutikuivat niin seksi ei kovin innosta. Voihan se olla että mulla on joku tulehdus emättimenkin puolella.

En käytä saippuaa, peseydyn ja kusen ennen ja jälkeen seksin. Myös mies peseytyy ja käytämme kondomia.

Mun mielestä on hölmöä ettei mies voi tyytyä yhtenä päivänä vuodessa siihen ettei saa oli syy mikä vaan. Kyllä sekin ettei huvita pitöis olla ihan kelpo syy. Ei kukaan ihminen voi olla jatkuvasti valmiina seksiin.

Ja ei ne liukuvoiteet paljon auta jos on esim tulehdus emättimessä. Siinä siirtyy pöpöt taas emättimestä virtsaputkeen ja näin syntyypi se kierre. Kannattaa hoitaa sekin tulehdus ensin kuntoon. Kyllä se jollekin voi olla noloa kertoa alapää vaivoista. Ite en edes moisia juttuja jakaa äitini kanssa.

Yhteistyössä