P
ppp
Vieras
ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 7-vuotta. seitsemän vuoden aikana olen joutunut kietäytymään seksistä vaivaiset 2 kertaa. Nyt toissapäivänä jouduin sanomaan ettei ei nyt tänään.. Mies rupes tivaamaan että miksei.. Sanoin ettei nyt vain tällä hetkellä huvita.. Siitä seuraa kysymys miksei huvita.. Sanoin etten osaa sanoa mitään selkeää syytä mutta nyt ei vaan jotenkin huvita. Mies möksähti ja on ollut mörököllinä siitä asti... Syy miksen halunnut on se että mulla on virtsatie tulehdus ja en halua nyt seksiä ennen kuin se on varmasti ohi.. En halua kertoa tuosta tulehduksesta miehelle koska mulla on joskus ollut oikein paha kierre ja jotenkin mies sai sillon päähänsä että se tarttuu häneltä vaikka selitin ettei se niin mene niinpä mies rupes varomaan seksin ehdottelua.. oltiin aika kauan ilman seksiä.. en halua että se taas menee siihen samaan juttuun joten siks en viitsi kertoa. Toivon vaan että tää tulehdus menee nopeasti ohi eikä tuu kierrettä tällä kertaa.
Ihmettelen kyllä suuresti mistä nämä tulehdukset vaan noin yhtäkkiä tulee... toi kierre oli viimeksi 2v sitten silloin oli kyllä koko hormonitoimintani päin helkkaria.. Voiko hormonit vaikuttaa siihen että on altis tulehduksille?
Ihmettelen kyllä suuresti mistä nämä tulehdukset vaan noin yhtäkkiä tulee... toi kierre oli viimeksi 2v sitten silloin oli kyllä koko hormonitoimintani päin helkkaria.. Voiko hormonit vaikuttaa siihen että on altis tulehduksille?