Voi että toi äijä taas ärsyttää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Räyh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Räyh!

Vieras
Mikä siinä on, ettei aikuinen mies osaa lukea ilmoituksia?? Mies vie ja hakee meillä lapset päiväkodista (vain yksi auto käytössä). Tiedettiin jo kuukausi sitten että tulossa on lasten ja isien oma isänpäiväjuhla ja se on nyt huomenna. Nyt tänään aamulla mies sitten antoi päiväkodista tulleen lappusen, jossa pyydettiin isiä ja lapsia ilmoittautumaan päiväkodin seinässä olevalle listalle viimeistään maanantaina!!! Kysyin, että oletko ilmoittautunut. Ei tietenkään. Kysyin, että oletko huomannut päiväkodin seinässä tuon lapun. Ei kuulemma ole ehtinyt katsella päiväkodissa seinille... Että mua ärsyttää!!! No, meidän perhe ei sitten osallistu siihen isänpäiväjuhlaan. Toivottavasti isi on tyytyväinen... Prkl!

No voisin sanoa, ettei meidänkään isäntä varmana älyäisi katsella aina ilmoitustaulun juttuja, kun en itsekään meinaa aina muistaa :snotty: Harmi juttu kyllä, mutta eikö siihen nyt muka sitten voi osallistua kun tällänen moka on käynyt? Olette kyllä varmaan jo kysyneet :ashamed:

Mä en soittele ja kysele todellakaan. Sanoin kun mies lähti viemään lapsia, että jos haluaa mennä sinne juhlaan niin herra on hyvä ja menee itse tänään kysymään pk:n johtajalta että voiko sinne mennä ilmoittautumatta. Ei ole miehestä mitään kuulunut joten voi olla, ettei ole menossa...

Ja korjaus: ei tässä ole mistään tapeltu. Mua vaan ärsyttää, että mies on aina noin saamaton ja olettaa, että joku muu hoitaa hommat sen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä en soittele ja kysele todellakaan. Sanoin kun mies lähti viemään lapsia, että jos haluaa mennä sinne juhlaan niin herra on hyvä ja menee itse tänään kysymään pk:n johtajalta että voiko sinne mennä ilmoittautumatta. Ei ole miehestä mitään kuulunut joten voi olla, ettei ole menossa...

Ja korjaus: ei tässä ole mistään tapeltu. Mua vaan ärsyttää, että mies on aina noin saamaton ja olettaa, että joku muu hoitaa hommat sen puolesta.

No mutta.. entäs jos unohtaisitte ja puhuisitte miten nyt teette (ilman riitelyä ja nälvimistä), ihan lastenkin vuoksi. On varmaan heille suuri pettymys, kun olette tuollaisen syyn takia pois. Luulisin, että tädit kyllä ymmärtää. Ja kun täditkin varmaan huomanneet ettette ole ilmoittautuneet, olisi voineet vielä kysäistä ja varmistaa asiaa :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No mutta.. entäs jos unohtaisitte ja puhuisitte miten nyt teette (ilman riitelyä ja nälvimistä), ihan lastenkin vuoksi. On varmaan heille suuri pettymys, kun olette tuollaisen syyn takia pois. Luulisin, että tädit kyllä ymmärtää. Ja kun täditkin varmaan huomanneet ettette ole ilmoittautuneet, olisi voineet vielä kysäistä ja varmistaa asiaa :whistle: :whistle:

Pysyn kannassani: mies kysyköön jos haluaa sinne mennä.

Yhteistyössä