Voi että, vauvakuume velloaa pahana.. ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5xmutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5xmutsi

Vieras
Meillä viisi lasta mutta kuudesta olen aina haaveillut.
Ihan hulluahan tämä on mutta tykkään kovin lapsista ja rakastan elämääni kaikkine kiireineen. Olisi niin mukava että lapsilla olisi "kaverit". Meillä nuo 10v ja 9v touhuaa keskenään ja, 5v ja 4v, heillä on omat leikit ja nyt meillä on puolenvuoden ikäinen vauva.
Rahallisesti varmasti kyllä pärjäisimme.

Onko täällä muita suurperheitä joissa olisi näin montaa lasta, ja voisi kertoa kokemuksiaan?

Mä en ymmärrä miten ihmiset selviää enemmästä kuin yhdestä lapsesta. Mulla tää yks vauva vie niin totaalisesti mun kaiken ajan ja energian, että oikein hirvittää se ajatus että niitä olis monta. Vaikka yks koliikkivauva, yks uhmaikäinen ja yks murkku, huh heijaa. Iso hatunnosto tuollaisille moninkertaisille äideille! Vaan eipä sillä, kyllä mäkin ehkä kolme haluaisin ja kakkosta jo kuumeilen, mut en mä niistä kaikista kyllä järjissäni selviämään tule! :D

ja uskokaa tai älkää, mutta mullakin vaan vauvakuume välillä nostelee päätään tään kaiken hulabaloon keskellä! :D

joten kaitpa se on se äidinrakkaus joka auttaa jaksamaan...

Meillä on kolme lasta ja kova kuume välillä päällä. Mies olisi ollut valmis jo aikoja sitten uuteen vauvaan, mutta itse hiukan himmasin vielä. Nyt on kierukan poisto varattu marraskuulle, että katsotaan mitä tuleman pitää :)

Yhteistyössä