VOI ETTÄ VOI OTTAA PÄÄHÄN...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailee

Vieras
Mua ärsyttää se, että kun sanon jotain lapselleni...esim. tänään sanoin että "tuleppas tänne kun äiti pyyhkii sun nenää kun on ihan räkäinen", niin appiukko vastaa "ei sillä mitään räkää oo...se on kuolaa vain. Ja hetki sitten appiukko itse pyyhki pojalta kuolaa suupielistä kun oli kuulemma niin rumannäköistä kun kuolaa :kieh:
Sitten toinen ärsytys on miehen pikkuveli (19v) Sellanen kotihiiri ja nörtti...ei osaa pukeutua, ei käytä deodoranttia, asuu isänsä kanssa, ei käy missään kavereilla koskaan ja on sellainen että kuuntelee toisten juttuja ja kommentoi kuin mikäkin viisaampi ja kaikesta valittaa aina :kieh: :kieh: :kieh: Niin tämä parivaljakko sitten jaksaa kokoajan kommentoida minun ja mieheni lapsen hoitotapoja. Jos kerron että poika valvotti meitä ja että hänellä on mahavaivoja ja epäillään vilja-allergiaa yms yms niin vastaus on appiukolta " ei sillä mitään allergiaa oo...anna pojalle kunnon ruokaa vaan niin, näläkäähän se itkee". Mä en oikeesti jaksa tuommosta. Tähän asti en oo asiasta valittanu ja nyt sanoin miehelle että mua ärsyttää tuommonen, niin miehen vastaus oli "ei sille oikein voi mitään". No sanoin joskus p.erkele että antakaa meidän hoitaa lapsemme ja lopettakaa tuo p.askanjauhaminen!!!!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:58 Rapanhapakko kirjoitti:
Toisesta korvasta sisään.....jne...
Noista sukulaisten "sutkautuksista" jos ruppe jokaisesta ottaa itteensä niin vaikeeksi menee.
:hug:
No nää sukulaiset ovat tässä kilometrin säteellä meistä ihan kokoajan ja käyvät meillä melkein päivittäin. Tykkään appiukosta muuten, mutta tuo vaan alkaa tosissaan ärsyttämään että kokoajan pitää olla aliarvioimassa meidän tekemisiä. Ja se kun meidän poika on oikeesti ollut tosi itkuinen ja meillä on ollut vaikeaa ja nämä ei tajua sitä ollenkaan. Olisivat mieluummin hiljaa :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:01 harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:58 Rapanhapakko kirjoitti:
Toisesta korvasta sisään.....jne...
Noista sukulaisten "sutkautuksista" jos ruppe jokaisesta ottaa itteensä niin vaikeeksi menee.
:hug:
No nää sukulaiset ovat tässä kilometrin säteellä meistä ihan kokoajan ja käyvät meillä melkein päivittäin. Tykkään appiukosta muuten, mutta tuo vaan alkaa tosissaan ärsyttämään että kokoajan pitää olla aliarvioimassa meidän tekemisiä. Ja se kun meidän poika on oikeesti ollut tosi itkuinen ja meillä on ollut vaikeaa ja nämä ei tajua sitä ollenkaan. Olisivat mieluummin hiljaa :headwall:

Sulla on varmaan muutama vaihtoehto: kuunnella kiltisti, kertoa mielipitees (ja toivoa että tehoo) tai "vähentää" heidän käyntejään.
Usko pois, kyllä se siitä.

Yhteistyössä