voi fuck!mokkapalojen kuorrute!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
tein mokkapaloja ja näköjään kuorrute jäi sittenkin liian laihaksi eikä jähmety kunnolla |O :ashamed:
onko jotain millä sen sais?yritin noita palotellakkin mutta se päällystä on sen verran litukua että valuu :(

eli jääkaappiin siis,kiitos :D
multa tais mennä laskut sekasin ja meni desi liian vähän tomusokeria.jos ei muuta niin tökkään pakkasen ja syön sit kylmänä ne mokkapalat :laugh:

aiaksemmin ku oon tehny ja se päällinen on onnistunu niin se jymähtää tosi nopeesti,ja tää ei juuri ollenkaan.pitää seuraavalla kerralla olla ajattelematta samaan aikaan ku laskee :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä just syön mokkapaloja..päällisen sain onnistumaan siten, että en tehnyt sitä liedellä.

no mä en ikään tee sitä liedellä,ainoastaan sen rasvan sulatan ja sitten heti kattila pois levyltä ja muut aineet perään. tosin kahvin sijasta käytän appelsiinimehua ja aina on onnistunut

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä just syön mokkapaloja..päällisen sain onnistumaan siten, että en tehnyt sitä liedellä.

Eihän sitä liedellä koskaan tehdä, ainakaan minulla olevissa ohjeissa...

Mutta oikeestikko mittaatte määrät? Minä teen aina summassa ja aina myös on tullut sopivan paksuista!

Alkuperäinen kirjoittaja oike:
Mutta oikeestikko mittaatte määrät? Minä teen aina summassa ja aina myös on tullut sopivan paksuista!

samoin, laitan aina jonkin määrän tomusokeria ja tummaa kaakaojauhetta sekaisin ja sitten laitan vaihdellen mustaa kylmää kahvia, sulaa margariinia, ja maitoa tai vettä lusikalla tipoittain sekaan, eikä koskaan mee huonoksi.

noni,jääkaapissa siitä tuli semosta kun pitikin :D
mä sötkötin kulhossa nuo päällis ainekset ja mun mielestä se oli sopivaa mutta ei sit näköjään ollukkaan.
joissain ohjeissa muuten sanotaan että se pitäs laittaa pohjan päälle kun pohja on vielä lämmin,ja jossain sanotaan et pitäsi jäähdyttää.ainakin mun käsissä se kuorrute imeytyy siihen pohjaan aika rivakasti jos laittaa lämpimän päälle.. :/
nyt annoin jäähtyä

Yhteistyössä