Voi h**vetti, retkahdin tupakkaan TAAS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
Polttamatta 4kk mutta viime viikolla poltin kahtena päivänä, nyt olen polttanut kolmena päivänä putkeen. NYT kyllä lopetan lopullisesti! Se on se minuutin "nautinto" mikä siitä tulee ja seurauksena kuitenkin kaikkea paskaa, mitkä vaan aina unohtaa kun on lopettanut. Sanokaa että onnistun, eihän tää kolme päivää ole vielä kauhean paha? tai siis kai tän pitäisi mennä helpommin kuin aiemmin, kun tosiaan ennen tuota 4kk poltin 10 vuotta!

Onnistut varmaan, ja ei tuo 3pv ole paha juttu!!! Toivottavasti onnistut sen tupakan jättämään, mä olen jo luovuttanut toivon... Lopetus yrityksiä varmaan 10, ja tupakointi vuosia yli 20... Enkä enää edes taida viittiä yrittää sitä lopetusta, koska se masennus sen lakon "munimisen" jälkeen on niin rassaavaa...

Parempi yks rööki kun kunnon känni...tai edes pieni känni...oletan että omaat pieniä muksuja kun täällä jutustelet! JA TODELLA MITÄ KEIJO 50 v tekee täällä....kuolen nauruun!!!!!! niin todella...älä morkkistele! kaikki ok....ja EHKÄ jos polttaisit pari kolme PUTKEEN voisi olo olla niin paha, että mielehali lähtisi pitkäksi aikaa? unohtaisit kokonaan...koska oksettas? koitapa....ei siihen kuole ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja emmiina:
Parempi yks rööki kun kunnon känni...tai edes pieni känni...oletan että omaat pieniä muksuja kun täällä jutustelet! JA TODELLA MITÄ KEIJO 50 v tekee täällä....kuolen nauruun!!!!!! niin todella...älä morkkistele! kaikki ok....ja EHKÄ jos polttaisit pari kolme PUTKEEN voisi olo olla niin paha, että mielehali lähtisi pitkäksi aikaa? unohtaisit kokonaan...koska oksettas? koitapa....ei siihen kuole ;o)

Meni pieni hetki ymmärtää tekstisi, mutta luulen lopulta ymmärtäneeni.
Onko sillä väliä onko minulla lapsia? Tai edes onko lapseni pieniä? Kyllä minulla on lapsia. Sinä taidat olla humalassa? Humalaiset naiset ovat epäeroottisia.

niin...itse polttelen röökiä tosiaan vain sen takia koska tuuripolttajalle se menee päähän...hihihii...niinkun teineillä! eli juuri vuosi polttamatta, ei tehnyt tiukkaakaan...ja nhyt sitten parin punkkulasin jälkeen pari röökiä...voin todella sanoa ettei pariin kuukauteen tee mieli...hhuomenna ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja emmiina:
en minä Keijo sulle vastannut :o) ja kaikki sinun pirtaasi kuulumaton tuntuu olevan epäviehättävää tai epäeroottista :o( ei keskustella sitten enempää!

Viestisi oli niin epäselvä, että en ymmärtänyt sitä. Oli siellä sotkusi keskellä minutkin mainittu.

Yhteistyössä