Voi helavata! Tein just aivan mieletöntä rottatouriaista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
syön itteni varmaan tärviölle, jeesus tää on hyvää!!! :p

rottatouriainen = ratatouille (oman ipanan väännös siittä leffasta rottatouille :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kerro seikkaperäisesti miten sen valmistit ja sitten kuvaile vielä syömistäsikin lusikka lusikalta! Olen ajatellut tehdä sitä tässä joku päivä :)

:D

tää on ihan älyttömän hyvää, voi hitto kun en oo taas aikoihin muistanukkaan miten hyvää. jopa muksuki tykkää :o meillä on tätä varmaan seuraavat kaks viikkoa putkeen :D

laitoin siis tomaatteja, kesäkurpitsaa, munakoisoa (jätin sipulin pois), väleihin tuoretta basilikaa ja päälle semmosen kermaisen tomaattiyrittikastikkeen :p :p

Minäki pyöräytän tota vähä väliä, etenkin kesällä kun kasvikset on niin halpoja. Ihanaa se kyllä on. En kyllä mitään kermaa siihen tunge, mutta makunsa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Kerro seikkaperäisesti miten sen valmistit ja sitten kuvaile vielä syömistäsikin lusikka lusikalta! Olen ajatellut tehdä sitä tässä joku päivä :)

tää on ihan älyttömän hyvää, voi hitto kun en oo taas aikoihin muistanukkaan miten hyvää. jopa muksuki tykkää :o meillä on tätä varmaan seuraavat kaks viikkoa putkeen :D

laitoin siis tomaatteja, kesäkurpitsaa, munakoisoa (jätin sipulin pois), väleihin tuoretta basilikaa ja päälle semmosen kermaisen tomaattiyrittikastikkeen :p :p

Ja uuniin vaan? Pitää heti tehdä, aineksiakin löytyy. Ja katsoa siitä leffasta, miltä sen pitää näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Ja uuniin vaan? Pitää heti tehdä, aineksiakin löytyy. Ja katsoa siitä leffasta, miltä sen pitää näyttää :D

juu, uuniin vaan sen jälkeen.

vieras: eihän siihen oikiasti mitään kermaa tulekkaan, mutta mie nyt halusin vähän täyteläisemmän siittä jotenka tein kermasta, paseeratusta tomaateista, yrteistä ja sulatejuustosta semmosen kastikkeen jonka kaadoin päälle. ja voi lurps että oli hyvää :p

muksulle tosin piti soseuttaa puolivälissä syömistä kun koostumus vähän tökki mutta sitten meni koko lautasellinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
olen joskus tehny samaa ruokaa, hyvää kuulema oli. mutta ite en halunnu edes maistaa, liian kasvisvoittoista ... :D

tää käy mielettömän hyvin lisukkeeksi niille pihveille tai fileille mitä grillailet ;) :) että kokeile vaan itekki seuraavalla kerralla

Yhteistyössä