Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kerro seikkaperäisesti miten sen valmistit ja sitten kuvaile vielä syömistäsikin lusikka lusikalta! Olen ajatellut tehdä sitä tässä joku päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kerro seikkaperäisesti miten sen valmistit ja sitten kuvaile vielä syömistäsikin lusikka lusikalta! Olen ajatellut tehdä sitä tässä joku päivä![]()
![]()
tää on ihan älyttömän hyvää, voi hitto kun en oo taas aikoihin muistanukkaan miten hyvää. jopa muksuki tykkäämeillä on tätä varmaan seuraavat kaks viikkoa putkeen
![]()
laitoin siis tomaatteja, kesäkurpitsaa, munakoisoa (jätin sipulin pois), väleihin tuoretta basilikaa ja päälle semmosen kermaisen tomaattiyrittikastikkeen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kerro seikkaperäisesti miten sen valmistit ja sitten kuvaile vielä syömistäsikin lusikka lusikalta! Olen ajatellut tehdä sitä tässä joku päivä![]()
![]()
tää on ihan älyttömän hyvää, voi hitto kun en oo taas aikoihin muistanukkaan miten hyvää. jopa muksuki tykkäämeillä on tätä varmaan seuraavat kaks viikkoa putkeen
![]()
laitoin siis tomaatteja, kesäkurpitsaa, munakoisoa (jätin sipulin pois), väleihin tuoretta basilikaa ja päälle semmosen kermaisen tomaattiyrittikastikkeen![]()
![]()
Ja uuniin vaan? Pitää heti tehdä, aineksiakin löytyy. Ja katsoa siitä leffasta, miltä sen pitää näyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olen joskus tehny samaa ruokaa, hyvää kuulema oli. mutta ite en halunnu edes maistaa, liian kasvisvoittoista ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olen joskus tehny samaa ruokaa, hyvää kuulema oli. mutta ite en halunnu edes maistaa, liian kasvisvoittoista ...![]()
sä oot hanipöö niin kauheen estonen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olen joskus tehny samaa ruokaa, hyvää kuulema oli. mutta ite en halunnu edes maistaa, liian kasvisvoittoista ...![]()