Ä
Äiti lapsilleen
Vieras
Viikkoja täynnä 6, nyt muutaman päivän oon saanut maata sängyssä jossa vessaan 4 askelta, huh. Oksentanut vaan. En pysty nousta, enkä kestä huutamista, hermot kireellä. Mies on hoitanut juomatarjoilun (joka ihan mehua/vettä, älkää luulkokaan
) ja sit koko lapset. Sitten meidän 3 lapsi joka on meillä 2vko/1kk tulee sunnuntaina... Meillä on ihan sotkusta, lasten huone varsinkin mut se on meiän huoneen kanssa samassa kun tila niin iso. Kun en ole komentamassa niin kuopus vie ilmalämpöpumpun kaukosäätimen, tänään laski huonelämpä 4 astetta, esikkoa ei usko ollenkaan. Pihalla oli ollut ilman ulkohousuja, housut oli sellaset Seppälän ohuet mitä lie polyesteriä ja ihan jäässä, varmasti huomenna kipeä. Sit pienellä vielä joku auktoriteettikriisi (suom. uhmaikä) ja ulos tultaesta huusi puolisen tuntia ja loppujen lopuksi kun siskon ja isin silmä vältti juoksi sukkasillaan sateeseen. Huhheijakkaa.
Anteeksi, pakko oli purkautua. Oikeesti, tää on just eikä melkein tätä seuraavat 5kk. Tosi ihanaa tällänen elämä, en jaksais päivääkään. Mies on käytännössä noitten yksinhuoltaja, kun en pysty mihinkään, ainoastaan oksentamaan ja olemaan tietsikalla tässä sängyllä. Esikko sai tänään pesäpallon(tenavapallo) päähänsä ja ope soitti että täällä olis tälläinen pakkaus jolle kävi näin, haetteko. Oksensin ja yrtitin pitää puhelinta niin ettei kuuluisi ja kysyin voisiko mitenkään itse tulla kun niin lyhyt matka. Sanoi että voihan tuo jos teillä oksennustauti, ei mitään. Aamulla kun olin nuoremman kanssa kaksin kotona en jaksanut mitään tehdä joten olin huono äiti ja annoin 2-vuotiaani katsoa Muumipeikkoa ja Pyrstötähteä ja toisenkin leffan, kun mun oli pakko saada nukkua kun koko yö meni oksentaessa. Kiitos että sain purkautua.
Ihana raskaus.
Mun lapset on 2v ja 10v.
Anteeksi, pakko oli purkautua. Oikeesti, tää on just eikä melkein tätä seuraavat 5kk. Tosi ihanaa tällänen elämä, en jaksais päivääkään. Mies on käytännössä noitten yksinhuoltaja, kun en pysty mihinkään, ainoastaan oksentamaan ja olemaan tietsikalla tässä sängyllä. Esikko sai tänään pesäpallon(tenavapallo) päähänsä ja ope soitti että täällä olis tälläinen pakkaus jolle kävi näin, haetteko. Oksensin ja yrtitin pitää puhelinta niin ettei kuuluisi ja kysyin voisiko mitenkään itse tulla kun niin lyhyt matka. Sanoi että voihan tuo jos teillä oksennustauti, ei mitään. Aamulla kun olin nuoremman kanssa kaksin kotona en jaksanut mitään tehdä joten olin huono äiti ja annoin 2-vuotiaani katsoa Muumipeikkoa ja Pyrstötähteä ja toisenkin leffan, kun mun oli pakko saada nukkua kun koko yö meni oksentaessa. Kiitos että sain purkautua.
Ihana raskaus.
Mun lapset on 2v ja 10v.