Voi helvatan Sampopankki!!!!!!! PRKL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Olin sitten äsken menossa kauppaan ja tein ostokset ihan normaalisti.. menin kassalla annoin visa electronin niin kassa ei hyväksynyt sitä!! moneen kertaa yritti höylätä sitä ja ei!!!

no kaupan ulkopuolella on automaatti menin sinne että nostan rahaa, niin tuli teksti: KORTTISI ON VANHENTUNUT!!!!

Siis aina on tullut uusi kortti ajoissa kotiin, eikä ole itse tarvinnut asiasta huolehtia!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

ja tosiaan kun katsoin kortin toiselle puolelle niin 02/09 eli vanhaksi on mennyt!!!

Voi,että mua niin harmittaa,NOLOTTAA!!! Ostokset jäi sinne kauppaan!
Koska uusi kortti???Hohhoijaa... :kieh: :kieh: :kieh:

Sellainen Maanantai...

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
saat automaattikortin heti tilalle, se taas on pankista kiinni kauanko menee uudessa.

Ihanko tosi?? no hyvä.. nyt marssiin pankkiin heti ku aukee :D

voisit pikkasen antaa palautetta asiasta, mulle on ainakin tullut uus kortti jo ennen kun kerkiää meneen vanhaks, pankkina op.

mulle kävi samallalailla, tosin vain automaatilta olin nostamassa rahaa, mut kiehuin ihan sikana..tulin takas kotiin ku ei ollu pankki auki ja aattelin et lähden sinne mesoomaan, mut tulinkin sit katsoneeks "tiliotteita" sisältävät kuoret, joita en ollu avannu, ja siellähän se kortti oli :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
saat automaattikortin heti tilalle, se taas on pankista kiinni kauanko menee uudessa.

itseasiassa ei välttämättä kyllä saa. nykyiset "automaattikortit" kun on visa electroneja. eli nostokortteja ei juurikaan enää myönnetä. jos on hyvä säkä kortin saa viikossa - tai se voi jopa olla odottamassa siellä omassa konttorissa,kun vanha on jo vanhentunut. mutta jos on huono säkä voi mennä useita viikkoja.

meille kävi eilen op:n kortin kanssa sama juttu paitsi et kortin piti olla voimassa 8/09 asti. tilillä rahaa (olin just siirtäny toiselta tililtä) mut kaupassa ei myyntilupaa ja automaatti kehottaa ottamaan yhteyttä kortin myöntäjään.. ihme juttu nyt ootetaan pankin selitystä.

Uutta korttia ei saa heti. Ei sellaisia ns. pikapankkikortteja ole enää ja kaikki visat tehdään nimellä joten voi mennä pitkäkin tovi ennen kuin saat omasi.

Op on lähettänyt automaattisesti hyvissä ajoin kotiin uuden kortin ennen vanhan vanhentumista.

Yhteistyössä