O
olipas hankalaa :(
Vieras
Kävin tänään verotoimistossa. Mukana viimeisin palkkanauha ja kelan päätös tulevasta vanhempainrahasta.
Saan eka äitiysrahan 12.7.
Verotomistosta kysyttiin, paljon saan sitä rahaa. Mulla mukana lappu, jossa lukee
12.07.2010 274,50 e
12.07.2010 2877,00e Työnantajalle
Kunta maksaa minulle n.3kk palkkaa.
Verotoimistosta ei tiedetty, paljon saan rahaa. Palkanlaskija lomalla ja toinen palkanlaskija ei tiennyt, paljon saan.
Niinpä jäi sitten vero% muuttamatta
Kuvittelin, että saan työnantajalta liki ton 2877 ja kelalta 274,50 - verot ym.
Mutta verotomiston virkailija palautti maanpinnalle, en kuulemma nooin paljon saa.
Saan eka äitiysrahan 12.7.
Verotomistosta kysyttiin, paljon saan sitä rahaa. Mulla mukana lappu, jossa lukee
12.07.2010 274,50 e
12.07.2010 2877,00e Työnantajalle
Kunta maksaa minulle n.3kk palkkaa.
Verotoimistosta ei tiedetty, paljon saan rahaa. Palkanlaskija lomalla ja toinen palkanlaskija ei tiennyt, paljon saan.
Niinpä jäi sitten vero% muuttamatta
Kuvittelin, että saan työnantajalta liki ton 2877 ja kelalta 274,50 - verot ym.
Mutta verotomiston virkailija palautti maanpinnalle, en kuulemma nooin paljon saa.