V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tein yötyötä maaliskuulle saakka (sitä ennen n. 10v pelkkää yövuoroa) ja sen jälkeen vain päivä-ja iltavuoroja. Eli tuloni ovat pienentyneet viimeisten kuukausien aikana.
Saan siis sekä kelalta, että työnantajalta?
Voinko olettaa, että saan liki 3000e-verot jne.?
Käteen jäisi kuitenkin kai yli 2000e?
Sulla on voi ikävä kyllä olla pieni ongelma. Kela on tietysti laskenut äitiyspäivärahasi vuoden 2008 verotuksen mukaan, jolloin tulosi ovat oletettavasti olleet isommat kuin nyt.
Tuo laskelma taitaa tarkoittaa sitä, että äitiyspäivärahasi on suurempi kuin se työnantajan maksama palkka ja tällöin Kela maksaa sulle erotuksen.
Nythän sä saat palkkaa saman verran kuin normaalistikin saisit, tietysti ilman mitään lisiä.
Sulla on todella hyvä äitiyspäiväraha tiedossa