Voi helvetti, joku älypää on keksinyt keinon tehdä kiusaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää hajoaa

Vieras
Joku on kylvänyt ympäri kaupunkia (Espoo) kauppojen parkkipaikoilla autoihin lappuja joissa lukee että autoa on kolaroitu ja mun puhelinnumero!
Tänään tullut jo kuusi vihaista tai kummastelevaa puhelua ja mä olen ollut koko päivän kotona kipeen lapsen kanssa!
:(

Helkkari! Soitin ja poliisi nauroi mulle! Lopulta kun uskoi niin käski soittaa uudelleen jos jatkuu.
Ei kuulemma vielä täytä minkään rikoksen tunnusmerkkejä, koska autoja ei oikeasti ole kolaroitu ja numero on voitu laittaa vahingossa väärin :X

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja eipäs:
taida enään olla kyttälaitos auki! joten joudut odottaa huomiseen.

Kyllä tälläsille asioille on ns. päivystysnrot.

No tuskin tuo nyt on mikään päivystysasia. Huomenna sitten.

No ihan varmaan on päivystysasia!

No eikä ole =D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Helkkari! Soitin ja poliisi nauroi mulle! Lopulta kun uskoi niin käski soittaa uudelleen jos jatkuu.
Ei kuulemma vielä täytä minkään rikoksen tunnusmerkkejä, koska autoja ei oikeasti ole kolaroitu ja numero on voitu laittaa vahingossa väärin :X

Onpas ollut urpo poliisi. Ei sitä numeroa ny kuudesti voi laittaa vahingossa väärin! Ties kuinka yleisesti sitä sun nroa on levitelty...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onpas ollut urpo poliisi. Ei sitä numeroa ny kuudesti voi laittaa vahingossa väärin! Ties kuinka yleisesti sitä sun nroa on levitelty...

Eikä kukaan varmaan samana päivänä kuutta autoa kolaroi, eikä edes viikossa. Poliisilla ei paljon välähtänyt

Yhteistyössä