Voi helvetti. Millä mä nyt saan pakettini noudettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari

Vieras
Tuli tekstiviesti-ilmoitus perjantaina, että saan noutaa H&M paketin postista.
Viikonloppuna tyhjensin sit kaikki tekstarit kännykästä ja samalla tietysti meni toi noutoilmoitus. Saanko sitä pakettia nyt postista mitenkään?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
eiköhän ne postista sulle laita lappua, että tulepas hakemaan, kun alkaa lähenee palautusaika..

ei sieltä mun mielestä enää nykyään tule mitään uutta ilmoitusta. Tää ei oo oikee posti, vaan sellanen valintatalon yhteydessä oleva.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Mee ja sano miten kävi, sano et H&M:n paketti, oma nimesi ja henkkarit mukaan. Eiköhän nuo anna sen sulle :)

Muista sanoa tuo, että on H&M:n paketti. Helpompi heille etsiä se paketti sieltä toisten joukosta.

Luusisi, että pitää kyllä olla lähetystunnus, ettei sillä henkkarilla ne pysty sitä pakettia postista paikallistamaan. Paitsi tietysti käymällä läpi KAIKKI saapuneet lähetykset. Se hankkarihan on varmaan vain henkilöllisyyden todistamista varten, ettei kukaan muu hae sun pakettia, joka on jo maksettu. Esim. Huuto.netin Huutopaketeista tulee vain tekstari eikä mitään saapumisilmoitusta postitse kotiin. Tosin lähetysnumeron löytää Huuto.netin kohdesivulta. Luulisi, että H&M:llä on sama juttu.

Mee ja sano miten kävi, sano et H&M:n paketti, oma nimesi ja henkkarit mukaan. Eiköhän nuo anna sen sulle :)

Muista sanoa tuo, että on H&M:n paketti. Helpompi heille etsiä se paketti sieltä toisten joukosta.
ärrällähän on tää käytäntö mut
onnistuu varmaan jossain pikku postissa mut ei isossa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
eiköhän ne postista sulle laita lappua, että tulepas hakemaan, kun alkaa lähenee palautusaika..

ei sieltä mun mielestä enää nykyään tule mitään uutta ilmoitusta. Tää ei oo oikee posti, vaan sellanen valintatalon yhteydessä oleva.

No sieltä ainaki saat henkkareilla paketin ulos =)

tulee muistutus ja vielä jotkut soitta että onko tarkoitus tulla hakemaan.
henkkarit mukaan ja sanot että mistä paketti on tulossa,my pack paketti!
mulla kävi sama juttu kun puhelin meni huoltoon!!

Yhteistyössä