Voi helvetti mitä vääntöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkanjarjestaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä vaan";29581171]Annat miehelle nyt pari kolme mielestäsi hyvää vaihtoehtoa reissukohteeksi ja jos ne ei miehelle käy, käske hänen ehdottaa sama määrä parempia.

Jos sinun pitää huomioida miehesi vanhin lapsi, niin miehesi kuuluu vastaavasti huomioida sinun nuoremmat lapsesi. Jos ei huomioi, niin turha sitten valittaa, ettet sinä huomioisi.

Tuletko ap miten toimeen miehesi vanhimman lapsen kanssa? Onko hän ihan ok vai jotenkin hankala tapaus?
Miten miehesi tulee toimeen sinun lastesi kanssa?
Oletteko pitkään olleet yhdessä? (mietin vaan miten kauan olette toistenne lapsiin tutustuneet)[/QUOTE]

Tulen hyvin toimeen teinin kanssa. Mies tosin haluaa/vaatii, että tekisin asioita kahdestaan pojan kanssa. Hän ei ole kysynyt kummankaan halua tähän, mutta syyttää minua, kun minä en oma-aloitteisesti lähde esim. fillaroimaan pojan kanssa. Minun lapsiani mies pitää kurissa ja nuhteessa. Aina ne ovat liian äänekkäitä ja harmillisen aktiivisia.

No, tässä juurikin yritin vastuuta mahdollisesta vuokra-autoilusta siirtää miehelle. Sain ryöpytyksen siitä, kuinka minulla on kaikki maailman vammat, kun tahallani heittäydyn hankalaksi. Miksi en voisi hoitaa sitä juttua muka, kun hoidan muitakin hommia kumminkin. No niin hoidankin, mutta joskus olisi kiva, että joku muukin hoitaisi.
Tai kun mökkeilyssä mentiin vain miehen mukaan. Minä siellä sitten kuitenkin paistoin muurinpohjapannulla nuotiotulella seitsemälle ilman kunnon aineksia (kun en saanut puuttua) enkä kaasulla (kun aina aikaisemminkin on pärjätty notskilla). Joka päivä savussa kolmisen tuntia...Mutta enpä mitään sanonut. Nyt kun olen alkanut sanoa, niin eipä käykään.

Tylyä. Haluatko todella olla tuon miehen kanssa.
Meillä 17v. poika saa päättää lähteekö mukaan, yleensä lähtee. Laivalla hänestä hyötyäkin, vahtii välillä hetken pikkusisarruksiaan. Kylpylään ei välitä lähteä, mökkireissuille lähtee mielellään.

Tylyä. Haluatko todella olla tuon miehen kanssa.
Meillä 17v. poika saa päättää lähteekö mukaan, yleensä lähtee. Laivalla hänestä hyötyäkin, vahtii välillä hetken pikkusisarruksiaan. Kylpylään ei välitä lähteä, mökkireissuille lähtee mielellään.

Kurjaa toisaalta kuulla tällaista, koska mies on valittanut minulle, kuinka on väärin, että teini joutuu vahtimaan nuorempia, vaikkei sellaista ole edes tapahtunut! Laivalla on ollut tylsää sekä miehellä että teinillä. Teinillä ei ole ollut tekemistä ja miehellä ikävää, kun minä olen kipittänyt pienempien kanssa lastenohjelmasta toiseen.

Älä yritä enää järjestä mitään...Jätä homma ukolle,jos hänkään ei mitään tee teidän hyväksi välillä niin lähde omien lasten kanssa jonnekkin mistä kaikki tykkäätte :)

Tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä kuulla tuollaista;29581325:
Älä yritä enää järjestä mitään...Jätä homma ukolle,jos hänkään ei mitään tee teidän hyväksi välillä niin lähde omien lasten kanssa jonnekkin mistä kaikki tykkäätte :)

Tsemppiä!!

No näinkin olen ehtinyt tekemään. Mies loukkaantuu siitä tosi syvästi. Viestiä pukkaa, että "Olisi kiva ollut olla kaikki yhdessä." " Asenteesi yhdessäolosta on aika poikkeuksellinen. Vedän siitä omat johtopäätökseni."

Me käytiin kesällä Angry Birds puistossa Lappeenrannan kupeessa.

Se oli siis sisähalli, siellä pystyy pelailemaan ja ajelee potkulaudoilla ja hyppelemään korkealta+ pikkulapsille omat temppuradat siis tuolle 4v ylöspäin just hyvä.

Ja sitten menette lopuksi kylpylään siihen viereen.

Yhteistyössä