voi helvetti..nyt suututtaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
mun miehen sisko ja sen kauhukakara poika on tulossa mieheni vanhemmille juurikin pääsiäis lauantaina ku olimme ajateleet miehen kans lähteä piiitkästä aikaa vähän tuulettumaan ei siinä muuten mittään muttaku meidän poikaa ei ny sit voi viedä sinne hoitoon ku justt tää sen 4v serkku on oikeesti aivan mahdoton ja tosi arvaamaton viimeksiki ku näki meidän poitsun 5kk nii eka jutteli sille nätisti ja sit karju täysiä sen korvaan että SAATANA..ööö...joo just... ja sit muutenki riehuu ja mölisee kiroilee kus ieni ja paiskoo tavaroita se on oikeesti aivan mahdoton..johtunee siitä että sillä ei ole mitään kuria.. saa puhua ja tehä mitä haluaa ja kukaan ei sano mitään.. äitillensäki puhuu aivan hirvellä kielellä.. esim : ku vessasta oli paperi loppu nii huusi että tuo lätki peete mulle papelia ja äkkiä..vittu... siis oikeesti mulla meinas tippua korvat päästä poika 4v noh pointtina se että ku meidän poika pitäs nukuttaa ennenku lähetään minnekkään ja nukataa siin 8-9 aikaan ja tää serkku sit yleensäalottaa sen pahimman ilta riekkumisen siinä 7 aikaa ja riehuu ja karjuu johonki 11-12 asti (sillä ei oo nukkumaan meno aikoja) nii varmaan nukkuu meidän poika.. ja muutenki ku se on nii arvaamaton että saattaa lyödä vauvaa jos silmä hetkekskään välttää ku on mustis on jo kerran heittäny pikkuatolla päähän ku meidän vaavi oli 2kk >:( ärsyttää vaan ku ollu jo niin kauan puhe että pääsiäisenä mennään ja nyt sit tuli tällanen.. ja viel kerroin miehen siskolle suunnitelmistamme nii ihan ku vittuuksillaan sit just sinäpäivänä tulee yheks yöks ku meidän pitäs lähtee ja tietää tilanteen... aaaaRRRRGGGHHHH pakko jonnekki avautua ku rups vaa NIIIIIN nyppimään.. noh.. ei sitte mennä... muutaku ehkä illalla just sinne anoppilaan saunaan... kuunteleen sen kuhukakaran riekkumista ja hyssyttelemään omaa poikaa ku pelkää sitä... niin ja luulis sen ukon siskonki ymmärtävän et jossain on jotain vialla ku suunnilleen kaikki muut lapset pelkää sitä sen poikaa ku on niin väkivaltanen ja kovaääninen/rumapuheinen...

Laita sä sille riehujakakaralle rajat, jos sen omat vanhemmat ei osaa/pysty!!! Siis silloin, ku te ootte samas paikas yhtä aikaa, nii pysäytä se riiviö ja opeta, selitä, kiellä. Älä säkin kato sitä sen touhua läpi sormien. Sillä tavalla osoitat sille, että sen käytös on hyväksyttävää ja annat siihen luvan. Rajat on rakkautta. Tuon tenavan kans tulee vielä isoja ongelmia, kun jo 4-vuotiaana on aivan päässilimäänen :(.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kaksi sanaa sinulle: välimerkit, kappalejaot
ehkä työhakemuksessa mutta mitäs helevetin väliä niillä on jollain tällasella palstalla... jaa ite kappalees ja välimerkitä persees prkle...

no on jollaki hauskaa!! en siis todellakaan kirjoittanut tuota!!! ps: ei sitä aina jaksa kirjottaa "kunnolla" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Laita sä sille riehujakakaralle rajat, jos sen omat vanhemmat ei osaa/pysty!!! Siis silloin, ku te ootte samas paikas yhtä aikaa, nii pysäytä se riiviö ja opeta, selitä, kiellä. Älä säkin kato sitä sen touhua läpi sormien. Sillä tavalla osoitat sille, että sen käytös on hyväksyttävää ja annat siihen luvan. Rajat on rakkautta. Tuon tenavan kans tulee vielä isoja ongelmia, kun jo 4-vuotiaana on aivan päässilimäänen :(.

totta :/ mutta jos sanon jotain nii sitte mua katotaan kieroon esim: kerran tuo poika söi karkkia ennen ruokaa siis en nyt puhu muutamasta hullusta karkista vaan oikeesti puol pussia ja se tiesi ettei niin saa tehdä se siinä mun naaman eessä mussutti samalla ku äitinsä laitto sille ruokaa.. noh sanoin sit että nyt ne karkit pois että jaksaa ruokaaki nii sit tää miehen sisko sano etä saa se syödä karkkeja jos haluaa ja silitti sen päätä, voi että mua ärsytti. ja poika oikeen sille riiviömäisesti katto mua ja virnisteli. arvaa söikö ruokaa ja sitte ihmetellään että miksköhän se poika ei syö kunnolla mä oon aika lailla voimaton sitä komentaan :/ ja todellaki sen kans tulee olemaan ongelmia

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
ehkä työhakemuksessa mutta mitäs helevetin väliä niillä on jollain tällasella palstalla... jaa ite kappalees ja välimerkitä persees prkle...

Kaunistahan se vaikuttaa olevan sinunkin kielenkäyttösi... :whistle:

edelleenkään en kirjoittanut tuota!!!! joku yrittää provosoida.

Alkuperäinen kirjoittaja oikea ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Kaunistahan se vaikuttaa olevan sinunkin kielenkäyttösi... :whistle:

edelleenkään en kirjoittanut tuota!!!! joku yrittää provosoida.

Pahoitteluni. Kirjoitin ennen kuin sun tekstisi näkyi ketjussa. :ashamed:

totta :/ mutta jos sanon jotain nii sitte mua katotaan kieroon esim: kerran tuo poika söi karkkia ennen ruokaa siis en nyt puhu muutamasta hullusta karkista vaan oikeesti puol pussia ja se tiesi ettei niin saa tehdä se siinä mun naaman eessä mussutti samalla ku äitinsä laitto sille ruokaa.. noh sanoin sit että nyt ne karkit pois että jaksaa ruokaaki nii sit tää miehen sisko sano etä saa se syödä karkkeja jos haluaa ja silitti sen päätä, voi että mua ärsytti. ja poika oikeen sille riiviömäisesti katto mua ja virnisteli. arvaa söikö ruokaa ja sitte ihmetellään että miksköhän se poika ei syö kunnolla mä oon aika lailla voimaton sitä komentaan :/ ja todellaki sen kans tulee olemaan ongelmia

No ei sinun tehtäväsi ole tuossa vaiheessa komentaa pistämään karkkeja pois. Toisen lasta voi hyvin ojentaa, jos lapsi tekee jotain kiellettyä eli esim vahingoittaa sinun lastasi tai tuhoaa jotain muuta paikkaa.

Joo, totta tuokin.. Vaikeaa se on puuttua toisten kasvatusmenetelmiin ja arvoihin. Toki voi yrittää vaikuttaa niihin vanhempiin.. pysäyttää ne ja selittää niille ja omassa kotonaan pitää kaikille siellä vierailevillekin samat rajat ja säännöt kuin omallekin väelle. Tuon riiviötenavan äiti tekee ison karhunpalveluksen lapselleen tuolla rajattomuudella. Siitä ei hyvää seuraa.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja eeh:

No ei sinun tehtäväsi ole tuossa vaiheessa komentaa pistämään karkkeja pois. Toisen lasta voi hyvin ojentaa, jos lapsi tekee jotain kiellettyä eli esim vahingoittaa sinun lastasi tai tuhoaa jotain muuta paikkaa.

Niin, saman asian voi sanoa niin monella eri tavalla. Ja äänensävyllä on iso merkitys. Ei tietenkään kannata mennä määräämään toisen lasta, mutta voi kyseenalaistaa hänen karkinsyöntinsä ennen ruokaa ja sanoa oma mielipiteensä ääneen ja sitte vaikka yhdes keskustella asiasta ja siihen liittyvistä näkemyksistä sekä syistä ja seurauksista. Opeta ja ohjaa, älä moiti ja tuomitse.

Yhteistyössä