V
vituttaa
Vieras
mun miehen sisko ja sen kauhukakara poika on tulossa mieheni vanhemmille juurikin pääsiäis lauantaina ku olimme ajateleet miehen kans lähteä piiitkästä aikaa vähän tuulettumaan ei siinä muuten mittään muttaku meidän poikaa ei ny sit voi viedä sinne hoitoon ku justt tää sen 4v serkku on oikeesti aivan mahdoton ja tosi arvaamaton viimeksiki ku näki meidän poitsun 5kk nii eka jutteli sille nätisti ja sit karju täysiä sen korvaan että SAATANA..ööö...joo just... ja sit muutenki riehuu ja mölisee kiroilee kus ieni ja paiskoo tavaroita se on oikeesti aivan mahdoton..johtunee siitä että sillä ei ole mitään kuria.. saa puhua ja tehä mitä haluaa ja kukaan ei sano mitään.. äitillensäki puhuu aivan hirvellä kielellä.. esim : ku vessasta oli paperi loppu nii huusi että tuo lätki peete mulle papelia ja äkkiä..vittu... siis oikeesti mulla meinas tippua korvat päästä poika 4v noh pointtina se että ku meidän poika pitäs nukuttaa ennenku lähetään minnekkään ja nukataa siin 8-9 aikaan ja tää serkku sit yleensäalottaa sen pahimman ilta riekkumisen siinä 7 aikaa ja riehuu ja karjuu johonki 11-12 asti (sillä ei oo nukkumaan meno aikoja) nii varmaan nukkuu meidän poika.. ja muutenki ku se on nii arvaamaton että saattaa lyödä vauvaa jos silmä hetkekskään välttää ku on mustis on jo kerran heittäny pikkuatolla päähän ku meidän vaavi oli 2kk
ärsyttää vaan ku ollu jo niin kauan puhe että pääsiäisenä mennään ja nyt sit tuli tällanen.. ja viel kerroin miehen siskolle suunnitelmistamme nii ihan ku vittuuksillaan sit just sinäpäivänä tulee yheks yöks ku meidän pitäs lähtee ja tietää tilanteen... aaaaRRRRGGGHHHH pakko jonnekki avautua ku rups vaa NIIIIIN nyppimään.. noh.. ei sitte mennä... muutaku ehkä illalla just sinne anoppilaan saunaan... kuunteleen sen kuhukakaran riekkumista ja hyssyttelemään omaa poikaa ku pelkää sitä... niin ja luulis sen ukon siskonki ymmärtävän et jossain on jotain vialla ku suunnilleen kaikki muut lapset pelkää sitä sen poikaa ku on niin väkivaltanen ja kovaääninen/rumapuheinen...