Voi hemmetin hemmetti, diakoni ei ole tänään paikalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leila

Vieras
Olisin pyytänyt häneltä osto-osoituksen kauppaan, ainakin 20? olisi kirjoittanut. Mutta on vasta ensi viikolla paikalla!

Mulla on tilillä rahaa 79senttiä ja lompakossa 2?. Näillä pitäisi pärjätä viikonlopun yli. Lapsi menee onneksi isälleen viikonlopuksi mutta tänään hänelle pitäisi olla yksi ruoka. Taidan vain kylmästi ostaa kaupan euron pitsan ja sitten jää mulle itselle 1,79?. Kotona on jugurttia, mysliä, makaronia ja nuudeleita. Ostan vähän jotakin lisäksi kaupasta niin enköhän mä näillä pärjää. :/

:hug:
Voi hitsi, mitäköhän voisi keksiä, on tuo kyllä aika vähän rahaa yhdenkin ihmisen ruokiin. Pystytkö keneltäkään lainaamaan vaikka 10 euroa?Tai olisiko siellä toista diakonia joka voisi kirjoittaa sen ostolapun?

Alkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:
:hug:
Voi hitsi, mitäköhän voisi keksiä, on tuo kyllä aika vähän rahaa yhdenkin ihmisen ruokiin. Pystytkö keneltäkään lainaamaan vaikka 10 euroa?Tai olisiko siellä toista diakonia joka voisi kirjoittaa sen ostolapun?

Äidiltä kysyin rahaa lainaan, mutta ei hänellä ollut lainata. Isältä en voi enää lainata koska pitäisi edellinenkin velka maksaa (maksan ensi viikolla). Yksi ihminen on vielä jolta voisin kysyä, mutta en tiedä onko hänelläkään nyt rahaa.

Täällä ei ole kuin yksi diakoni.

Osta mieluummin nuudeleiden kanssa purkki tilli-tonnikalaa (0,80?) ja makaroonin kaveriksi vaikka tarjouslihapullia/nugetteja (reilu 1?). Syöt niillä paljon paremmin kun einespizzalla :hug:
Muistan niin tällaset tilanteet opiskeluajoilta, kun piti valita ostanko ruokaa itelleni vai kolmelle kissalle :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Osta mieluummin nuudeleiden kanssa purkki tilli-tonnikalaa (0,80?) ja makaroonin kaveriksi vaikka tarjouslihapullia/nugetteja (reilu 1?). Syöt niillä paljon paremmin kun einespizzalla :hug:
Muistan niin tällaset tilanteet opiskeluajoilta, kun piti valita ostanko ruokaa itelleni vai kolmelle kissalle :(

Lapselle mä sen pitsan ostan, tonnikalaa ja nugetteja hän ei syö. Pakettilihapullia olisi kyllä myös yksi vaihtoehto, en vain muista paljonko se täällä maksaa. Mutta siitä saisi kaksi ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kysy onko siellä päivystävää pappia, joka vois antaa sulle ruokaa tai sen ostolapun.

Ei ole ennenkään saanut sitä lappua kuin siltä diakonilta. :/ Ruokajakelua täällä ei ole muuta kuin aina joskus niitä eu-kasseja.

Yhteistyössä