Voi hemmetti *tipahtaa tuolilta*

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ihana!

Mä lähetin miehen kans kerran. Se soitti sieltä hyllyjen välistä ihan nolona et mitä ne nyt piti olla? Ai koko? Mistä sen näkee? Ooota vähä, mä meen kohta takas siihe hyllyn tykö ku noi naiset lähtee sieltä :D jne.
Repesin nauruun kun sain ostoskassin, siellä oli sitte kerralla varmaan vuoden tampaxit. Selitti et ku ei hän tienny paljo niitä niinku tarvitaan...
Eli päätti ettei ihan heti tarvi uudestaan käydä ostamassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yäk varmaan ostaa vessapaperinkin mieheltä salaa, ettei se vaan luule että yäk käy paskalla ;)

Älä nyt, mie olen elämässäni tavannu miehen joka kysy multa järkyttyneenä "Siis täh, käykö naisetki kakalla" ja juu, se oli tosissaan. :snotty:

Olis mielenkiintoista tietää, kuinka se kuvitteli naisen elimistön sitten toimivan :laugh:

yäk varmaan ostaa vessapaperinkin mieheltä salaa, ettei se vaan luule että yäk käy paskalla ;)

Älä nyt, mie olen elämässäni tavannu miehen joka kysy multa järkyttyneenä "Siis täh, käykö naisetki kakalla" ja juu, se oli tosissaan. :snotty:

Olis mielenkiintoista tietää, kuinka se kuvitteli naisen elimistön sitten toimivan :laugh:

Jospa se ei ole koskaan ees ajatellu asiaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Siis millainen nainen laittaa miehen jonka kanssa on ÄSKETTÄIN alkanut seurustelemaan ostamaan tamponeja runsaaseen vuotoon?! :o

Me ollaan oltu muutama vuosi naimisissa ja pari lastakin tehty eikä mun mies tosiaan oo joutunut ostamaan mulle tampooneja, oispa toooosi romanttista.

Mä lähetin mieheni apteekkiin hiivatulehduslääkkeitä hakemaan kun oltiin seurusteltu jokunen viikko.

Mitä sitä turhaan teeskentelemään pikkusievää :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis millainen nainen laittaa miehen jonka kanssa on ÄSKETTÄIN alkanut seurustelemaan ostamaan tamponeja runsaaseen vuotoon?! :o

Me ollaan oltu muutama vuosi naimisissa ja pari lastakin tehty eikä mun mies tosiaan oo joutunut ostamaan mulle tampooneja, oispa toooosi romanttista.

Mä lähetin mieheni apteekkiin hiivatulehduslääkkeitä hakemaan kun oltiin seurusteltu jokunen viikko.

Mitä sitä turhaan teeskentelemään pikkusievää :D

Luulis että ainaki AIKUSTEN ihmisten keskuudessa hiivatulehukset ja menkat ym on sen verran selvä juttu ettei niitten takia tarvi parisuhteessa nolostella :whistle:
Ymmärrän jos esim teinien seurustelusuhde ei piä sisällään tämmösten asioitten puimista tms.. :D

Ei me oltu kyllä taijettu tuon miehen kans kauaa tuntea ko yks aamu reuhasin leipä suussa että mulla on hiivatulehus ja kiroten lähin apteekkiin :kieh:

Meillä tai olla jotain 3-4 tapaamista takana ja pari kuukautta tunnettu, niin oli pakko laittaa mies apteekkiin ostamaan ripulilääkettä. Sanoin vaan eteisessä, että mulla tulloo kaikki housuun.

No eihän ne syö mitään.

Mä myös käyn paskalla vaikka mies on kotona.Hurjaa eikös?

kerran on mies joutunu hakee siteitä mulle jälkivuotoon... kun ei ollu yhtääkään sidettä jäljellä... jouduin pitää vauvan vaippaa sen aikaan kun odottelin sitä kotia kaupasta. :D mutta muuten kyllä ostan ite omat siteet ja hiivatulehduksista ei meillä puhuta ku mulla ei ikään sellasta vaivaa ollukaan.... paskotaan ja piereskellään kyl ihan vapaasti.. :D

Yhteistyössä