Voi herrajee!!!!! 4-vuotias...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tsirppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tsirppa

Jäsen
29.04.2005
96
0
6
Helsinki
Nyt on joku hirvee uhmakausi menossa |O Tässä nyt viimeisimmät (tän päivän) rutkutuksen aiheet:

*En laita pipoa ku se tippuu silmille (--> huutoa & kiukkua)
*Tääl haisee pieru, mä en voi nukkuu (--> huutoa & kiukkua)
*Mun pimppi haisee, mä en voi nukkua (--> huutoa & kiukkua)
*En laita toppapukua, se on liian paksu ja kädet ei tuu tarpeeks alas (--> huutoa & kiukkua)
*En laita toppapukua, lahkeet suhisee (--> huutoa & kiukkua)
*Lapaset löpsähtää (--> huutoa & kiukkua)
*Sukka on rytyssä (--> huutoa & kiukkua)
*Eiku mä haluan et isi kaataa boisenmarjasopan punaseen mukiin (--> huutoa & kiukkua)
*Eiku sittenki siniseen (aaaarghhhhhhhh)

|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Juu-u, meiltä löytyy kans neli-vuotias. Aika tutulta kuulosti...

Tosin kohta kuus-vuotiaanki kans on "ongelmia", ku tukka menee huonosti pipon alla. Siis ei kampauksesta välitä, vaan tukka kuulemma nousee pipon mukana.

Aina tiukat letit päähän ja pinnit ottatukkaan, ennen ku pipon laitto onnistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:

Tosin kohta kuus-vuotiaanki kans on "ongelmia", ku tukka menee huonosti pipon alla. Siis ei kampauksesta välitä, vaan tukka kuulemma nousee pipon mukana.

Aina tiukat letit päähän ja pinnit ottatukkaan, ennen ku pipon laitto onnistuu...

Joo, just tällasia juttuja :headwall: ja hirvee raivari HETI |O itsekkään en ole kovin pitkäpinnainen, en sillä, mutta nää tilanteet räjähtää aika usein käsiin (ehkä just siks :snotty: )

Mutta juu, ei kai auta ku selittää ja selittää ja puhua, ja loppukädessä vain toimia. Huoh. Kerran vielä: |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Oonkohan hieman väsy, mut rupes ihan hirveesti :laugh: , kun luin nuo! Siis en todellakaan tarkota pahalla, kuulostaa vaan hirmu tutulta. Se on niin helppo sanoa, että pää kylmänä vaan eikä pidä antaa periksi. Ja p...skan marjat sanon minä.
Toivotaan että tuo vaihe menisi nopsaan ohi, parempaa neuvoa en osaa antaa kun taidan tarvita sitä itsekkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:

Joo, just tällasia juttuja :headwall: ja hirvee raivari HETI |O itsekkään en ole kovin pitkäpinnainen, en sillä, mutta nää tilanteet räjähtää aika usein käsiin (ehkä just siks :snotty: )

Mutta juu, ei kai auta ku selittää ja selittää ja puhua, ja loppukädessä vain toimia. Huoh. Kerran vielä: |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Kuulostaa ihan meidän kiljusen herrasväeltä. Meillä siis kans 4v. Tänä iltana tyttö sai raivarin, kun hän halusi lihapullia iltapalaksi, niitä ei ollu ja kaupat oli jo kiinni..................... Voi siis vetää niin käsittämättömistä aiheista raivarin, että ihan :o kuuntelee välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:
Oonkohan hieman väsy, mut rupes ihan hirveesti :laugh: , kun luin nuo! Siis en todellakaan tarkota pahalla, kuulostaa vaan hirmu tutulta. Se on niin helppo sanoa, että pää kylmänä vaan eikä pidä antaa periksi. Ja p...skan marjat sanon minä.
Toivotaan että tuo vaihe menisi nopsaan ohi, parempaa neuvoa en osaa antaa kun taidan tarvita sitä itsekkin :whistle:

No itsekin alkaa jo naurattamaan, varsinkin toi pimppijuttu :D nyt voi jo nauraa ku tyttö tuhisee sängyssään...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Kuulostaa ihan meidän kiljusen herrasväeltä. Meillä siis kans 4v. Tänä iltana tyttö sai raivarin, kun hän halusi lihapullia iltapalaksi, niitä ei ollu ja kaupat oli jo kiinni..................... Voi siis vetää niin käsittämättömistä aiheista raivarin, että ihan :o kuuntelee välillä...

Joo, ja kun jäkripuhe ei auta. Kyllähän nyt äidin pitäisi yksi kauppa saada auki ja sieltä lihapullia lapselle jos toinen, arvon nelivuotias niin tahtoo!!! |O |O |O

Täällä kauhulla odotellaan kumpaankohan tuo poika luonteeltaan tulee, isäänsä vai äitiinsä :whistle: Isä oli pienenä maailman kiltein, ei ollut uhmaikään, eikä murrosikää, teki kaiken mitä äitinsä pyysi.... Edelleen rauhallinen ja huomaavainen, tosin ei tee kaikkea mitä pyydän :xmas:
Minä taas... no ei ees puhuta siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:

No itsekin alkaa jo naurattamaan, varsinkin toi pimppijuttu :D nyt voi jo nauraa ku tyttö tuhisee sängyssään...

No hyvä et nukahti =) Koitahan latautua et jaksat seuraavat väittelyt!

Kiitos arvon leidit, jo se helpottaa kun tietää että muillakin väännetään liian tiukoista hihansuista ja vääränmallisesta perunasta :laugh: Nyt nukkumaan, että jaksaa taas aamulla luovia tiukoissa tilanteissa ja laskea kymmeneen!

Onpa kiva, että muiltaki löytyy samanmoisia kiukkupusseja :)
Meiltä löytyy 4v poika joka saa kans kaikenmoisia raivareita...viimeaikoina siitä, ku mie en tykkää tytöistä enkä pojista, mutta leikkikavereita häätys olla |O |O

Pakko tähän kertoa meidän raivari tänään. Poika tykkää leikkiä sellaista leikkiä että piilottaa jonkun esineen pakettiin ja sitten minun pitää arvata hänen vihjeiden perusteella mikä sinne on piilotettu..
Olimme lääkärissä odotushuoneessa ja poika toi piirustuspaperiin käärittynä paketin ja sanoi äiti arvaa mikä täällä on? No minä mietin kaikki, kissa, hevonen, lego palikka.. no ei niin kysyin että anna vinkki. Vinkki kuului, se ei ole selkä ja sillä ei ole jalkaa! :D Arvelin että helppo homma.. Mutta ei, en arvannut ja siitä poika sai sellaisen hepulin että koko odotushuone raikui... lopulta kääreestä paljastui vanhanaikaisen lelunuken JALKA!! No enpäs arvannut.. mutta kyllä muita nauratti!!

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Meillä ihan samanlainen 5-vuotias pikku perfektionisti :hug: "Äää,housut putoaa"!"Äää,pipo venyy"..Sun muuta mukavaa.. :saint:

Samoin: sukkikset rypyssä, liian alhalla/ylhäällä. Kiristää, väärinpäin, paita liian kuuma, takki liian kylmä, ja ainoat kengät mitkä hyväksyisi jalkaansa on kesätennarit, vikingejä ei edes pakottamalla.

Mutta eiköhän se tästä. Ihanaa, kohtahan tää talvi ja pukeminen on ohi taas jo. Ei enää kuin... no, puoli vuotta. :( |O :kieh: