Voi hevonv***!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hermoraato

Jäsen
16.12.2008
373
0
16
Mikään ei kyllä kulje niin kuin pitäisi, ei sitten millään saatana |O Olen niin kurkkua myöten täynnä tätä elämää tällä hetkellä taas, että voi *********!!! *******!!!
Mitä *****a minä oon tehnyt saadakseni tämänkin |O :kieh:

Jos minun pitää hoitaa osani tunnollisesti tässä yhteiskunnassa niin kyllä se saatana pitäis muidenkin |O |O

Mitäs väliä sitä nyt millään työnantajalla taikka liitolla on jos työntekijä/asiakas haluaisi saada palkan oikein/päätöksen päivärahassa ajoissa! Millä ne luulee, että ihminen elää? Pyhällähengellä? No ei ****** pidä paikkaansa!

Jos minä toimitan verokortin ajoissa esimiehelle niin esimiehen pitäisi se lappunen toimittaa palkanlaskijalle, vaan ei ole ilmeisesti paljoa kiinnostanut kerta palkka meni 60% ********!! *******!!

Ja liitolla venyy ja venyy (aina neljä kuukautta) ja sitten kun suoritus tulee niin se on yksi helvetin hailee niille onko ne tehnyt sen oikein!! "Hups, puuttuu 2kk ja siihen yksi kuukausi lisää!"

Vittu minä mitään rahaa tarvitse elääkseni, kaikki on niin vitun ilmaista ja helppoa ilmankin.

Joku "kaveri" KEHTASI sanoa, että etsi töitä kun valitin tuloista. Ei raukka osaa edes uskoa sitä kuinka helvetin monta hakemusta/työhaastattelua tuli tässä muutaman kuukauden aikana läpi käytyä. Saatika sitä, että ne saadut työt kestivätkin odotettua vähemmän mitä piti, AINA. Saatika sitä, että oppisopimus piti aloittaa, paikka valmiina ja jo töissä niin työnantaja heittäytyy pelokkaaksi pennuksi joka ei uskalla kumminkaan kolmeksi vuodeksi palkallista ottaa, saatika sitä että tämän paikan johdosta ei tarvinnut ottaa toista VAKITUISTA ja VARMAA työpaikkaa vastaan..

Siis voi vittu saatana! |O |O |O |O |O

:hug: Meillä saatiin tapella just samasta asiasta viime syksynä ja lisäks miehen pomo ei ollut maksanut palkasta liitonrahoja vaik sopimus siitä oli olemassa eikä ollut maksanut myöskään työtapaturmasta tulleita terveyskeskusmaksuja. Ne liitonmaksut meni sit monen kuukauden ajalta loppupalkasta takautuvasti eli ei käteen jäänyt paljon mitään ja samaan aikaan ne päätökset sit jumitti joka puolella ennen kun tää pomo suostu asiat hoitamaan. Sossusta ei saatu mitään, kun ne saa vedettyä vaikka tyhjästä tiliotteen nollarivistöstä ihmisille ylijäämää jos haluavat tai sitten ehdottavat et jos kuukauden päästä ei rahoja näy niin tulkaa sit kysymään harkinnanvaraista ihan sama millä siihen asti elät perheinesi. No, hengissä ollaan silti ja joka päivää ruokaa ollut kaapissa. Kaikki vaan ei usko, et sossu ei auta, töitä ei saa millään, kaikki päätökset kaikissa laitoksissa kestää ikuisesti kaikkien ihmisten mokien ja työmäärän takia. Sekään kaveri ei olis sulle tollasta sanonut jos olis itse ollut vastaavassa tilanteessa joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
:hug: Meillä saatiin tapella just samasta asiasta viime syksynä ja lisäks miehen pomo ei ollut maksanut palkasta liitonrahoja vaik sopimus siitä oli olemassa eikä ollut maksanut myöskään työtapaturmasta tulleita terveyskeskusmaksuja. Ne liitonmaksut meni sit monen kuukauden ajalta loppupalkasta takautuvasti eli ei käteen jäänyt paljon mitään ja samaan aikaan ne päätökset sit jumitti joka puolella ennen kun tää pomo suostu asiat hoitamaan. Sossusta ei saatu mitään, kun ne saa vedettyä vaikka tyhjästä tiliotteen nollarivistöstä ihmisille ylijäämää jos haluavat tai sitten ehdottavat et jos kuukauden päästä ei rahoja näy niin tulkaa sit kysymään harkinnanvaraista ihan sama millä siihen asti elät perheinesi. No, hengissä ollaan silti ja joka päivää ruokaa ollut kaapissa. Kaikki vaan ei usko, et sossu ei auta, töitä ei saa millään, kaikki päätökset kaikissa laitoksissa kestää ikuisesti kaikkien ihmisten mokien ja työmäärän takia. Sekään kaveri ei olis sulle tollasta sanonut jos olis itse ollut vastaavassa tilanteessa joskus.

Ei teilläkään ole hyvin mennyt. Vaan kyllä ottaa päähän! |O

Ja kaikki vaan lässyttää samaa paskaa, ovat muita ylempänä ja niin vitun olevinaan jne jne. samoja pumpulipalloja joilla ei ole mitään arvoa. Kyllä jää yhteydenpito hattaroihin. Pysyvimmät ja rakkaimmat ystävät ovat juuri niitä jotka ovat avarakatseisia, kokeneita, empatia kykyisiä. Muut kuvottavat tällä hetkellä :x . Yleens' en edes jaksa välittää moisesta.

Sitä vain, että tukea saa sieltä mistä löytyvät kovempaa kokeneet.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
haleja! ja arvatkaa mikä nöyryytys on anella appiukolta rahaa, et lapset saa ruokaa vastaavassa tilanteessa. On sitten makseltu takas

No meillä on kumminkin miehellä hyvät tulot, että joten kuten ollaan pärjätty. Mutta vituttaa kun joutuu olemaan noinkin pitkään tavallaan toisen armoilla vaikka yhteistä elämää eletäänkin. Mutta kyllä vain laskuja kasaantuu ihan riittämiin asti, on se vaan niin nöyryyttävää kun ei pärjääkkään. Ja sekin, että koko paska alkoi jo kesällä kun piti olla tunteja. Ja vituttamaan alkoi keväällä kun pyysi ylitöitä moneen otteeseen kun oli pulaa työntekijöistä ja sitten kuulee kuinka seläntakana puhutaan paskaa siitä, että olen ahne! Ja jos on kipeä niin on laiska! Ja voi ****!!

Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletko varma, että se vakituinen ja varma työpaikka on sinua varten? että se tukisi parhaiten sinun henkistä kasvuasi?

Oletko varma, että se kultalusikka perseessäsi on jatkossakin kultainen? :laugh: :laugh:

sulla on todella ikävä asenne. mutta onneksi asenteensa voi muuttaa, koska maailmaa et voi muuttaa. voimia.

oletko varma, että se vakituinen ja varma työpaikka on sinua varten? että se tukisi parhaiten sinun henkistä kasvuasi?

Oletko varma, että se kultalusikka perseessäsi on jatkossakin kultainen? :laugh: :laugh:

sulla on todella ikävä asenne. mutta onneksi asenteensa voi muuttaa, koska maailmaa et voi muuttaa. voimia.

Kyllä se kuule muuttuu ruskeaksi. Haista vittu oman asenteesi kanssa, bella

Kyllä se kuule muuttuu ruskeaksi ;) Haista vittu oman asenteesi kanssa, bella

no niin mää oonki kaunis, ja niin olet sinäkin, vaikka muka koitat olla noin kova ja ilkeä. meitä kun elämä heittelee, niin siinä kasvaa kovasti ja kun vielä korjaat asenteesi, niin kaikki on hyvin. koita jaksaa.

haleja! ja arvatkaa mikä nöyryytys on anella appiukolta rahaa, et lapset saa ruokaa vastaavassa tilanteessa. On sitten makseltu takas

No meillä on kumminkin miehellä hyvät tulot, että joten kuten ollaan pärjätty. Mutta vituttaa kun joutuu olemaan noinkin pitkään tavallaan toisen armoilla vaikka yhteistä elämää eletäänkin. Mutta kyllä vain laskuja kasaantuu ihan riittämiin asti, on se vaan niin nöyryyttävää kun ei pärjääkkään. Ja sekin, että koko paska alkoi jo kesällä kun piti olla tunteja. Ja vituttamaan alkoi keväällä kun pyysi ylitöitä moneen otteeseen kun oli pulaa työntekijöistä ja sitten kuulee kuinka seläntakana puhutaan paskaa siitä, että olen ahne! Ja jos on kipeä niin on laiska! Ja voi ****!!

jos kerran kuitenki pärjäätte niin miksi nostat näin kauheen metelin?
Onhan toi ikävä asia mut ei toi nyt haudan vakava tilanne ole kun kerran ruokaa on kaapissa ja ei tarvi velkajärjestelyyn mennä, toisin kuin moni muu perhe tällä hetkellä.
mieti miten huonosti sun asiat vois olla, mulla on tuttuja tässä ku on molemmat irtisanottu/lomautettu ym.
Aika lapsellista käytöstä..elämä nyt ei mene niinku haluaa, jos sun ongelmat on tämän mittaisia niin ole onnellinen..

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
jos kerran kuitenki pärjäätte niin miksi nostat näin kauheen metelin?
Onhan toi ikävä asia mut ei toi nyt haudan vakava tilanne ole kun kerran ruokaa on kaapissa ja ei tarvi velkajärjestelyyn mennä, toisin kuin moni muu perhe tällä hetkellä.
mieti miten huonosti sun asiat vois olla, mulla on tuttuja tässä ku on molemmat irtisanottu/lomautettu ym.
Aika lapsellista käytöstä..elämä nyt ei mene niinku haluaa, jos sun ongelmat on tämän mittaisia niin ole onnellinen..

Ai anteeksi kun menee päin vittua eikä tajua ajatella että maailmassa on vitusti ihmisiä joilla menee sata kertaa paskemmin, ja sitä purkaa ja ei muista sitä joka on jäänyt joskus esim. vaikka leskeksi ja menettänyt siinä sivussa esim. elämän halunsa. kaikilla on ongelmansa, tämä on minun joten vitusti anteeksi siitä! Nikkis sopii sulle muuten kuin nyrkki silmään. :hug: Onnea siis onnistuneesta valinnasta :)

Tekis mieli munkin sanoa muutama karkea kirosana! Mies juuri osa-aikaistettiin YT-neuvottelujen tuloksena ainoana esimiehenä niiden yksikössä. Ja mies on myös ainoa perheellinen sekä pisimpään talossa ollut. Elämä on joskus (nykyisin tosin tuntuu että aika useinkin) epäreilua! Itse olen äitiyslomalla, joten tässä täytyy sitten vain yrittää kituuttaa eteenpäin.
Voimia!

koita jaksaa.

Totta vitussa! Aina vuodesta 1983.

no tuohan selitti paljon.

kasvaminen on kipeää välillä. vartu nyt ensin vaikka kymmenisen vuotta, aikusena on helpompaa.

Itse asiassa en jaksanut laskea vuosia taaksepäin vaan pistin suoraan alkuun. Oli mulla kumminkin ihana lapsuus aina siihen asti kun isäni kanssa asuin :) . Niinhän se mummikin pisti syntymäpäivä korttiin "kasva aikuiseksi". Laitoin osoitekortin jossa huomautus "heti kun omanapa ja pahanmielen tuottaminen toisille on mielestäsi naurettavaa".

Onhan se hienoa kuinka oma äiti ja mummi huutelee ympäri kyliä valheita lapsenlapsestaan/lapsestaan. Se on hienoa se.

Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:

Tekis mieli munkin sanoa muutama karkea kirosana! Mies juuri osa-aikaistettiin YT-neuvottelujen tuloksena ainoana esimiehenä niiden yksikössä. Ja mies on myös ainoa perheellinen sekä pisimpään talossa ollut. Elämä on joskus (nykyisin tosin tuntuu että aika useinkin) epäreilua! Itse olen äitiyslomalla, joten tässä täytyy sitten vain yrittää kituuttaa eteenpäin.
Voimia!

Voi voimia teillekkin!!! :o Yhtä kituuttamista ja paskan nielemistä on viime vuosi ollut ja todella toivoin, että tämä vuosi olisi alkanut erimerkeissä. Vielä minä jotain keksin, jotain joka muuttaa tilanteen radikaalisti parempaan.. Jotain.. :D Ja kirosanat kummasti tulvii mieleen, ne ei enää pysy sisällä. Vittua hoin kun ajoin ohi rekasta joka melkein hipaisi keulaa. Ja vittua hoen nyt. Kun vituttaa.

Yhteistyössä