Voi hitto.. arvatkaas mitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
minä haluan vauvan. Ongelmallista, perin ongelmallista :/ :o

Pirhana kun mullakin kävi sama asia tänään mielessä ja olen vaan yrittäny ohittaa sitä koko ajan... Mun tilanteessa myös todella ongelmallista ja vaikiaa...

Sun täytyy vaan alkaa miehesi houkuttelemaan lapsettomuustutkimuksiin, ehkä teidän ongelma on sillä tavoin ratkaistavissa? Vai oliko se niin, että teillä ei mies ollut halukas noihin tutkimuksiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun täytyy vaan alkaa miehesi houkuttelemaan lapsettomuustutkimuksiin, ehkä teidän ongelma on sillä tavoin ratkaistavissa? Vai oliko se niin, että teillä ei mies ollut halukas noihin tutkimuksiin?

Se on tutkittu jo ajat sitten, ongelma on jo tiedossa, mutta mies ei silloin halunnut jatkaa hoitoja rankempaan suuntaan. Eikä ole normaalilla menetelmälläkään ihmettä tapahtunut. Adoptiota en ole koskaan kysynyt miten siihen suhtautuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
minä haluan vauvan. Ongelmallista, perin ongelmallista :/ :o

Pirhana kun mullakin kävi sama asia tänään mielessä ja olen vaan yrittäny ohittaa sitä koko ajan... Mun tilanteessa myös todella ongelmallista ja vaikiaa...

Onkohan ilmassa jotakin ihmeellistä vauvavirusta??

Alkuperäinen kirjoittaja miimuu:

tuli vaan sellanen olo..

Mullekin vaan tuli se fiilis...

Minäkin olen nauttinut vaan toisten lapsista ja aina sanonu että eiköhän tuo yx pikku prinsessa jää mun ainokaisex mut nyt on alkanu tunne vahvistuu päivä päivältä että josko yrittäis, mut....

Exän kanssa toista ei saatu vaik puoltoista vuotta yritettiin aikoinaan ja ei haluttu lähtee rankempaan jatkoon. Ja kaikki huolet mitä diabetes tuo tullessaan.. Mut viel olisin täysin terve ja nuori... Mut silti epäröityttää ja silti tahtoisin...

:/

Yhteistyössä