E
ejek
Vieras
no nyt sain mielenrauhan kun mietin miten sinulle oli käynyt.kaikki sitä pitääkin jäädä vaivaamaan,että pääseekö joku ihan minulle outo kakalle vai ei... en taida olla ihan terve minäkään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Hyvä, että kävit! Mutta ei kai nyt ap:n mies kertois veljelleen, sehän ois ihan vihoviimeinen temppu se..
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Aivan käsittämätön juttu. Kannattais hakeutua hoitoon. Tyypillä on vessahätä ja vessa ihan vieressä mutta ei kehtaa mennä sinne. En ole aikoihin kuullut mitään yhtä typerää. On mullakin neurooseja mutta tää vei voiton kaikista.
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Aivan käsittämätön juttu. Kannattais hakeutua hoitoon. Tyypillä on vessahätä ja vessa ihan vieressä mutta ei kehtaa mennä sinne. En ole aikoihin kuullut mitään yhtä typerää. On mullakin neurooseja mutta tää vei voiton kaikista.
Mä olen kuullut että halveksimisneuroosi aiheuttaa mulkosilmäisyyttä...
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Aivan käsittämätön juttu. Kannattais hakeutua hoitoon. Tyypillä on vessahätä ja vessa ihan vieressä mutta ei kehtaa mennä sinne. En ole aikoihin kuullut mitään yhtä typerää. On mullakin neurooseja mutta tää vei voiton kaikista.
Mä olen kuullut että halveksimisneuroosi aiheuttaa mulkosilmäisyyttä...
Ei mut ihan oikeesti. Mä en edes pystyis pidätteleen koska mulla on usein maha niin löysällä että se tulee väkisin. Ehkä sen takia en pysty käsittään näitä juttuja.
Miehen veli on meillä kylässä ja en tunne kyseistä veljeä kovinkaan hyvin (asuu ulkomailla ja on nähty vaan 2 kertaa aiemmin). Istuvat olkkarissa ja meidän vessa on siinä heti olkkarin vieressä (ei ole toista vessaa) ja mun olis ihan pakko mennä isommalle hädälle, mut jotenkin en vaan kehtaa ton miehen veljen takia! Tiedän että tää on ihan naurettavaa, mut en vaan kehtaa! Muutenkaan en esim. kylässä tai yleisissä vessoissa voi paskoa ollenkaan, enkä nyt siis omassa vessassakaan. Meillä on erillinen kylppäri, joten "suihkuunkaan" en voi mennä.
Apua mitä mä teen?! Se lähtee vasta huomenna iltapäivällä.
Lähetä ne ostamaan jäytkiä tai olutta.