Voi hitto näitä masennuslääkkeitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keinot vähissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keinot vähissä

Vieras
Eli montaa sorttia on jo kokeiltu masennuksern ja ahdistuksen hoitoon. Mm. Efexor=aiheutti tunteettomuutta ja vei kaikki s.halut
Cymbalta= väsytti, väsytti ja väsytti. Mikään ei innostanut, ja olo oli turta.
aurorix= kamala unettomuus, hermostuneisuus, ahdistuneisuus
Remeron=ahmin ruokaa kuin hullu, näin painajaisia, ja kärsin levottomista jaloista
Seromex ja Zoloft=ahdistus vain lisääntyi, ja koko ajan tuntui että sekoanko justiinsa. Todella synkkä olo.
Ja nyt käytösä cipralex, joka auttaa...Mutta, aiheuttaa hemmetin moistä ärtyisyyttä ja agressiivisuutta. Pahimmillaan kanavoin agressiivisuutta jopa heittelemällä tavaroita, paiskomalla ovia, ja jopa kerran läppäisin miestäni selkään. Tällainen ei todella kuulu normaalisti luonteeseeni, ja olen todella huolissani että mitäs sitä enää voisi kokeilla. Lääkitystä kuitenkin tarvin, sillä kolmen vuoden intensiivinen terapia takana, josta ei riittävästi apua. Ilman lääkkeitä iskee unettomuus ja kamala sosiaalisten tilanteiden pelko, sekä outo "vainoharhaisuus".

Mulla oli aikanaa joitakin vuosia Efexorit käytössä, ja täytyy myöntää että aika "tunteetonta" menoa oli.
Joutu ihan miettimällä miettimään että miltä nyt tuntuu ja onko joku asia hyvä vai huono ja pitäiskö itkeä vai nautaa.
Mulla ei vaikuttanu haluihin kyllä mitenkään ne. Ja täytyy sanoa, että kyllä ne auttovatkin.

Ja mulla tää raskaus on aiheuttanu samanlaisia sivuvaikutuksia kuin Cipralex:it sulle. Viime viikolla sain korjata ja maalata pari ovea. Muutaman kännykän oon kans päässy ostamaan ja sitä rataa.

Toivottavast sulle löytyy sopivat lääkkeet ja asiat rupee rullaamaa hyvin.