Voi hitto tätä vuodon määrää taas!!!! Vuotaa yli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loso

Vieras
Käytän Always superhyperjumboyösidettä runsaaseen vuotoon. JOudun vaan vuorata vähintään 3kpl niitä pikkareihin, jos meinaan selvitä yön yli ilman, että lakanoille vuotaa.
Tää on ihan hirveetä, kun vuodan 2-3 vrk. tosi vuolaana. Tamponia en pysty käyttämään ja synnytyksen repeämiin on tullut arpikudosta, niin myöskin kuukuppi on tällä hetkellä poissuljettu, kun se hankaa emättimen seinämän arpikudosta. :(

Ja nyt kun ikää on 35 v. tuntuu, että menkkojen väli on lyhentynyt viikolla :( Vielä muutama vuosi kärsiä näistä, pahimmillaan n 20 vuotta, mikä on ihan yleistä minun suvun naisilla. :headwall:

Mulle lääkäri suositteli kohdun lämpöpallohoitoa runsaisiin kuukautisiin. Hormanaalinen hoito ei valitettavasti käy. Jos tuo ei auta, edessä on kohdunpoisto.

Monet tuntuvat saavan avun Mirenasta tai minipillereistä ja noi kai on ne ensisijaiset hoitokeinot millä lähdetään kokeilemaan.

[QUOTE="nii";30832721]Vastaus ongelmiisi on Caprilon. Hae resepti.[/QUOTE]

Tää on kanssa ihan hyvä lääke. Sitä pitää vaan ottaa se 2-3 tablettia kerralla pari kertaa päivässä että tehoaa.

Onko sulta koskaan katsottu kilpirauhasarvoja?

Itseltäni löytyi vajaatoiminta ja lääkityksen myötä kuukautiset muuttui normaaleiksi. Sitä ennen vuosin viikon ja neljä ensimmäistä päivää niin, että suurinkaan tamponi ei pitänyt kuin tunnin.

Meinasin just tehdä aloituksen samasta:O Itselläni alkoi juuri menkat ja eilen meni läpi jostain kulmalta ja yöllä ja aamulla. Oli tuoli veressä ja sängyn suoja on vieläkin. Pieni side ei riitä vaan kyllästyin nyt aamulla ja laitoin lapsilta jääneen vaipan. Nukun öisinkin alkumenkkayöt vaipalla, mutta kauppaan en kehtaa lähteä vaipassa. Itse olen juuri täyttämässä 40v ja tätä ollut aina. Kai nämä menkat kohta loppuu kun alkoivatkin kun olin 12v.
Kilpparin vajaatoiminta on ja se hoidossa jo 12-vuoden ajan.

Yhteistyössä