Voi #&%##&% Huutiksen Osta heti - huutajia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Viimeinen kerta kun laitan mitään Osta heti-toiminnolla huutikseen (oli myös samalla normaali huutovaihtoehto myös kohteessa). Huutaja huusi tuotteen osta heti-toiminnolla ja laittoi vain sähköpostiin kyselyä että koska voisi tulla hakemaan tuotteen. Vastaukseni jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään. Ja itse kohteessa oli jo valmiiksi mihin kellonaikaan aikaisintaan tuotteen hakeminen käy kun olen kuitenkin päivisin töissä.

Pitääkin varmaan laittaa omakuvaukseen lisäys että osta heti-kaupat viikon sisällä tai tuote menee uudelleen myyntiin ja huutajalle nega.

Minulle huutonet-kaupat tarkoittaa ylipäätään sitä, että olen valmista ostamaan heti kun kohde sulkeutuu. Osta heti -toiminnolla siis kauppa päättyy samantien ja normaali huudossa maksan samantien huutoni myös heti kohteen sulkeuduttua. Eli minusta ei sinänsä mitään muuta eroa kuin, että tuota toimintoa käyttäessä tietää varmuudella saavansa sen tuotteen itselleen sillä summalla millä huutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä olen laittanut kuvaukseen,että kaupat viikon sisällä päätökseen,ellei toisin sovita.
Muuten laitan negan ja tuotteen uudelleen myyntiin.

Joo, pitää laittaa itsellekin toi maininta. Mutta toimiiko se? Siis ovatko huutajat lukeneet kuvauksesta maininnan ja oletko päässyt eroon hupihuutajista tai hitaista maksajista?

Yhteistyössä